Principal Mapa do sitio

Quen Somos

Atrás Arriba Seguinte

ABAIXO

O  C.E.I.P. “ A GÁNDARA” é un colexio público, dependente da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria que imparte a Educación Infantil e a Educación Primaria, e

- Pretendemos que o noso centro sexa aberto. Fomentamos a relación dos nosos alumnos co seu entorno, natural e social.

- Manifestamos a nosa disposición a aceptar cantas colaboracións nos poidan ser ofertadas, que redundan na mellora da educación dos nosos alumnos.

- Potenciamos o uso do galego dentro da comunidade escolar, desde a educación infantil ata o remate da E.P.

OBXECTIVOS

Podemos definir como obxectivos educativos xerais:

·       Lograr o pleno desenvolvemento da personalidade do alumn@.

·       Conquerir a formación no respecto dos dereitos e liberdades fundamentais e no exercicio da tolerancia e da liberdade dentro dos principios democráticos de convivencia.

·       Adquisición de hábitos de traballo e técnicas, así como coñecementos científicos, técnicos, humanísticos, históricos e estéticos.

·       Acadar a formación de hábitos no respecto á pluralidade lingüística e cultural de España e utilizar o galego coa a nosa lingua.

·       Potenciar o uso das novas tecnoloxías e as súas aplicacións.

·       Preparación para participar activamente na vida social e cultural.

ARRIBA

Son outros obxectivos a destacar:

·       Potenciar a organización e utilización dos recursos do centro e do seu entorno.

·       Potenciar os sistemas e medios de información entre os sectores da comunidade educativa.

·       Potenciar a participación dos profesor@s, alumn@s e nais e pais na actividade escolar.

·       Desenvolver as actitudes básicas de convivencia, intentando lograr maior colaboración entre o alumnado, profesor, alumn@-profesor, aumentando así o grao de camaradería e compañeirismo.

·       Promover e favorecer a reciclaxe e o perfeccionamento do profesorado do colexio.

·       Facer esforzos para acadar a normalización da lingua galega na comunidade educativa en xeral.

·       É necesario insistir e profundizar, ademais, en actividades de afianzamento, como poden ser:

·       Fomento da lectura e do uso da biblioteca (aula e centro).

·       Respecto ás instalacións, mobiliario e equipamento do centro.

·       Potenciación do uso do das intalacións e dos medios audiovisuais.

·       Potenciación do uso das novas tecnoloxías e das súas aplicacións pedagóxicas.

·       Cumprimento exquisito das  Normas de Convivencia.

ARRIBA

PROXECTO Anticipación da primeira lingua estranxeira:

O centro educativo intenta potenciar ao máximo as capacidades dos seus alumnos. Así como estimular ao neno e maila nena para que se desenvolvan física e mentalmente e que aprendan correctamente as dúas nosas linguas (galega e castelá), tamén debemos preparalos para que aprendan unha primeira lingua estranxeira de maneira correcta o máis pronto como sexa posible.

A aprendizaxe temperá do inglés, idioma que se anticipa neste Centro, no segundo ciclo de educación infantil e no primeiro ciclo de educación primaria dende hai varios cursos asegura a correcta iniciación dos nenos na aprendizaxe dun idioma estranxeiro. Estas dúas etapas son óptimas para a asimilación dun amplo vocabulario e dos aspectos fonéticos dos idiomas.

Se ademais consideramos que estamos inmersos nun proceso de integración nun contexto europeo plurilingüe e multicultural e que o contacto con outras culturas a través da lingua favorece a comprensión doutras formas de pensar e actuar, que propician o desenvolvemento dos nenos e nenas de actitudes de pluralismo e tolerancia, queda plenamente xustificada a elaboración, aprobación e presentación do Proxecto.

Finalmente dicir que a Anticipación da Primera Lingua Estranxeira se inscribe dentro dunha liña de innovación educativa do noso Centro, segundo os criterios preconizados polo actual sistema educativo, tendo como obxectivo fundamental e global a consecución dun maior nivel de competencia na aprendizaxe e comunicación da lingua inglesa para o que se considera necesario a impartición do inglés no segundo ciclo de Educación Infantil (dende 3 anos) e no primeiro ciclo de Educación Primaria(1º e 2º).

PROXECTO Normalización Lingüística

Durante o curso escolar levase a cabo un considerable número de actividades promovidas polo Equipo de Normalización Lingüística coa finalidade de comprometer ao persoal do centro para conseguir a través de todos unha autoestima e uso normal da nosa lingua. Ampliamos todo tipo de traballos cara á consecución de fomentar na comunidade escolar en xeral non só o aspecto lingüístico, senón tamén a profundización da nosa riqueza tradicional, nos costumes, na historia, na arte, na cultura, ... e en todo aquilo que poida estar relacionado coa nosa identidade como país. Destacamos como celebracións especiais:

ARRIBA

·       A festa do Magosto.

·       A festa do Nadal.

·       A Festa do Entroido.

·       A Semana das Letras Galegas “Exprésome en Galego

·       A Festa dos Maios.

·       Galego entre Nós.

·       Certame de conta contos, etc.

·       Concurso: “Tiralle da Lengua”

Experiencias Normalizadoras:

Unidades didácticas.

- A música en galego.

- Galeguización dos nomes.

- Concursos e exposicións.

- Materias transversais impartidas en lingua galega.

- Normalización lingüística na educación infantil.

- Encontros de Normalización Lingüística.

No CEIP “A Gándara” iniciase dende o 2º ciclo de educación infantil, dunha forma sinxela, a normalizar o uso da nosa lingua cunha metodoloxía axeitada e asequible por parte do profesorado. Cabe destacar o labor que se ven facendo neste ciclo para ir alcanzando obxectivos positivos e fomentando un gusto e un respecto pola lingua nos nenos e nenas desde os primeiros días que chegan á escola.

CEIP "A GÁNDARA"
Última