Arriba No mes  de marzo de 2005 a titora de terceiro e cuarto curso representou unha obra de teatro titulada A Princesa enmeigada con fin de presentala ó concurso Entre nós, en galego.

Na obra participaron tódolos alumnos do Segundo Ciclo e Andrea e Leticia de 2º Curso, baixo a dirección da titora Mª José Bayón.

Os actores

A gravación da obra tivo lugar na aula de clase, ambientada para a ocasión. Debido a calidade profesional dos alumnos só tivemos que gravar dúas veces a obra. O resultado final foi espectacular e todos esperamos que sexa ben valorada polos membros do xurado. De tódolos xeitos a experiencia foi moi positiva e os obxectivos plantexados, nun principio de fomento do emprego do galego, foron superados con creces.

Para o ano que ven esperamos repetir a experiencia.

A obra será representada ante todo o colexio na semana das Letras Galegas.

A bruxa

O principe

Álbum de fotos da representación

Os artistas