ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do a lumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- O formulario normalizado (ED550B) será facilitado gratuitamente nos correspondentes centros docentes e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxina web da consellería competente en materia de educación.
- As solicitudes de admisión, dirixidas á dirección dos centros públicos e á titularidade dos centros privados presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).
Tamén se poderán presentar de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción e, ademais, en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común utilizando o formulario normalizado.
- Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:
a) DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.
b) Domicilio fiscal.
c) Renda anual per cápita da unidade familiar.
d) Condición de familia numerosa.
e) Discapacidade do alumnado, do/da proxenitor/a, do/da titor/a ou dos/das irmáns/ás recoñecida pola Xunta de Galicia.
No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no cadro correspondente habilitado no formulario de inicio e achegar os documentos que acrediten calquera destas circunstancias.
- O/a proxenitor/a ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude de admisión
a seguinte documentación:
a) Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
b) Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.
c) Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso».
- O prazo de entrega da solicitude de admisión abraguerá dende o 1 ao 20 de marzo de 2017 .
- Só se pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle
- O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
- O Anexo II debe estar completamente cuberto.
- Coa solicitude deberán entregar tamén copia do DNI do alumno e copia do Libro de Familia completo.
- Non se recollerá ningunha documentación acreditativa das circunstancias alegadas no baremo, agás o certificado de empadroamento, no que figuren todos os membros da unidade familiar. O empadroamento deberá ter unha antigüidade mínima dun ano e estar expedido no ano en curso. De tratarse dun cambio de domicilio de menos dun ano de antigüidade deberá xustificarse con outra documentación: copia da escritura de compravenda, contrato de aluguer; xuntamente cos últimos recibos de subministracións (auga, luz ou gas) a nome dun dous proxenitores.
- No caso de chegar ao proceso de baremación, logo de determinar que o número de solicitudes é superior ao de prazas ofertadas, o centro abrirá un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate
do prazo de presentación de solicitudes de admisión, para presentar, de forma presencial no centro, a documentación xustificativa dos criterios de baremo sinalada nos artigos 20 e seguintes desta orde.
- O consello escolar publicará o listaxe provisional de alumnado admitido. Se abrirá un prazo de reclamacións de cinco días hábiles.
- Unha vez resoltas as reclamacións presentadas publicaranse as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido, ordenadas por puntuación, no taboleiro de anuncios do centro e na páxina web..
- Nos centros públicos o órgano competente para decidir sobre a admisión do alumnado é o consello escolar do centro.
- Toda a normativa de obrigado cumplimento para os centros sostidos con fondos públicos está nas seguintes ordes:
ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.(D.O.G. do 15 de marzo)
ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do a lumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (D.O.G do 1 de febreiro)
Pódense descargar desde eiqui os formularios de solicitude e demáis documentación complementaria.
Segundo o establecido no artigo 40 da ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.(D.O.G. do 15 de marzo):
- o alumnado de educación infantil e primaria formalizará a súa matrícula nos centros do 20 ao 30 de xuño.