FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (PRIMARIA, SECUNDARIA E EDUCACIÓN ESPECIAL).

Publicada a orde do 27 de abril de 2016 para o curso 2016-2017 para:

a) Participar no fondo solidario de libros de texto para alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º E. Primaria e en 1º e 3º ESO.

b) Solicitar axudas para adquirir libros de texto para alumnado matriculado en 1º e 2º E. Primaria, en 2º e 4º ESO e en E. Especial.

c) Solicitar axudas para adquirir material escolar para o alumnado matriculado en E. Primaria, ESO e E. Especial.

Mais información.

Acceso SEDE ELECTRÓNICA XUNTA DE GALICIA      Modelo de solicitude -ANEXO I-

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR. MAIO 2016

Secretaría Virtual (COMEDOR).

AVALIACIÓNS INDIVIDUALIZADAS 3º E 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

Máis información.

Circular familias do alumnado 6º E.Primaria

CIRCULAR INFORMATIVA/5. ABRIL 2016

Actualización de datos para alumnado matriculado no Centro. Ver O COLEXIO (Circulares informativas). Impreso do Centro. Cor azul celeste. (Lugar de presentación: Titorías)

RESERVA DE PRAZA PARA O COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2016-2017

Do 19 de abril ata o día 2 de maio abrirase un prazo para que as familias poidan solicitar o comedor para o próximo curso escolar.

Ver Circular informativa Modelo de solicitude (Comensais actuais: cor amarelo. Para novas solicitudes: cor branco).

Lugar de presentación: Unicamente na Secretaría do centro. (Horario: 9.00 - 14.00 horas)

AVISO IMPORTANTE Á COMUNIDADE EDUCATIVA: NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO E NOVO NÚMERO DE FAX.

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia modificou a liña teléfonica do Centro. A partires do día 7 de abril de 2016 o noso Centro terá novos números de teléfono e fax.

Nº TELÉFONO: 886120078 Nº FAX: 886120084

Desculpade as molestias. Moitas grazas.

MATRÍCULA 2016-2017 (V). INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS QUE PRESENTARON SOLICITUDE DE ADMISIÓN.

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar 2016-2017, comunícase que todas as solicitudes para o nivel de 4º de Educación Infantil (3 anos) resultaron admitidas.
Tamén resultaron admitidas as solicitudes para os seguintes niveis educativos: 5º E. Infanfil (4 anos), 1º e 5º de E. Primaria. (se foron presentadas dentro do prazo establecido).

Por outra parte, as familias do alumnado que solicitaron prazas en 4º curso de Educación Primaria, non obteñen praza por non existir vacantes durante este proceso. Estas solicitudes serán enviadas á Inspeción Educativa (Comisión de Escolarización).
As listaxes provisionais de admitidos e non admitidos en cada un dos cursos serán publicadas o 25 de abril de 2016. As listaxes definitivas serán publicadas o 15 de maio de 2016.

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR. ABRIL 2016

Secretaría Virtual (COMEDOR).