Nova web do centro

O CEIP Emilia Pardo Bazán (Chouzo - Vigo) ten unha nova páxina web na seguinte dirección:

Nesta nova web están tódolos contido da antiga.
Ningún usuario rexistrado debe modificar o contido desta web antiga!

CHARLA PARA AS FAMILIAS SOBRE "A AUTOESTIMA"

Estimadas familias:

Lembrarvos que mañán martes 15 de xaneiro ás 18:00 horas terá lugar a charla sobre "autoestima" na sala de informática do edificio de 3º ciclo, onde se atopan tamén,  a biblioteca e o departamento de orientación.

Coma sempre contamos coa inestimable axuda da ANPA que pon á disposición das familias (previo aviso) unha canguro para que atenda aos vosos fillos e fillas se o precisades mentres estades na charla.

VISITA DE PAPANOEL NO CHOUZO 2018

Que sorte temos!!! Este Papanoel sempre pasa polo noso cole.

Moitas grazas Papanoel!!! E non deixes de vir...

Visita de Papanoel

BOAS FESTAS!!

MENÚS DE DECEMBRO

CHARLA : " Normas e Límites"

Queremos informarvos da charla que terá lugar o martes 20 de novembro  de 18:00 a 19:30 horas no colexio.
O tema que vai tratar é  "Normas e Límites".  Esta charla está organizada polo Plan Local sobre Drogodependencias e Outras Adiccións do Concello (PLDA).
Onte mandouse circular ás familias. Lembrarvos que para unha mellor organización debedes confirmar a asistencia.
Como sabedes pódese solicitar o servizo de guardería se o precisades.
Para confirmar a asistencia debedes entregar o recorte da circular, a máis tardar, o luns 19 de novembro ás vosas titoras/titores.
Saúdos.

ACTUACIÓNS DO CONCELLO POLO DETERIORO EN QUE SE ATOPAN VARIAS ÁRBORES DO COLEXIO

Bo día,

Con este correo informámosvos de que os técnicos do Concello ,
están a  revisar  o estado en que se atopan as árbores do
colexio.

O estado de  deterioro de varias delas fai necesario á
poda de pólas e nos peores casos a tala da árbore, como xa sucedeu a semana
pasada. Os riscos de que poida desprenderese unha pola ou virse a árbore abaixo
por temporal son demasiado grandes  para
tod@s

Estes labores están a realizarse os fins de semana xa que
noutro momento é inviable.

Hoxe , veñen novamente a cortar unha árbore, con moito risco
de caída.

As pólas, e tronco apilaránse no mesmo sitio da outra vez, na
entrada. Quedarán ahí ata que veña o camión a recollelos, que será coa máxima
urxencia, pero lémbrovos que hai moitos colexios que atender.

Lembrade que isto pasará en
varias ocasións
, xa que infórmannos que hai varias árbores con un deterioro
avanzado que supoñen riscos.

Saúdos

O equipo directivo

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR CURSO 2018-2019

Cada dous anos renóvanse os representantes do  Consello escolar seguindo as directrices que marca Inspección Educativa.
Na Resolución do 25 de setembro de 2018,   pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 08/10/2018), fíxanse as datas  e as instrucións para o seu desenvolvemento.

Lembrámosvos que o inicio do procedimento terá lugar en novembro, nas seguintes datas:
- 5 ao 8 de novembro: Constitución da Xunta Electoral.
- 26 ao 30 de novembro: Votación para a elección dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa.

Saúdos

COMUNICADO SOBRE A ÁRBORE DA ENTRADA AO COLEXIO

Debido ao deterioro en que se atopa a árbore situada diante da entrada principal do colexio, os técnicos do concello recomendáronos proceder á tala desta árbore para evitar posibles riscos .
Está previsto que hoxe domingo realicen a súa tala. As ramas e tronco permanecerán apiladas ata a súa retirada que será o antes posible.
Saúdos.

COMEDOR. MENÚ DO MES DE SETEMBRO.