MENÚS COMEDOR ESCOLAR. FEBREIRO 2018

SEMANA DA FROITA

Informamos ás familias que esta semana levarase a cabo a actividade da semana da froita dentro do “Plan de consumo de froita nas escolas” para que o teñan en conta nas merendas dos seus fillos/as .
Asemade pedimos a vosa colaboración na concienciación da importancia dunha alimentación saudable.
O equipo directivo.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA VISITAR O CENTRO

As familias novas que queiran solicitar praza para o vindeiro curso poden visitar o noso centro o martes 27 de febreiro ás 16 horas ou o mércores 7 de marzo ás 10 da mañá.
Teremos unha pequena reunión onde explicaremos o proceso da matrícula e resolveremos as dúbidas que vos poidan xurdir.
A entrega de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo en horario de secretaría de 09:30 a 13:45.
O equipo directivo

BO NADAL E FELIZ ANINOVO.

Felices festas e os mellores desexos para o ano 2018.

Vémonos o LUNS 8 de XANEIRO.

DECEMBRO 2017: CAMPAÑA DE NADAL E BELÉN DO COLEXIO.

Como en anos anteriores o Colexio colabora con CÁRITAS – PERPETUO SOCORRO na campaña do Nadal. Poden participar traendo alimentos non perecedeiros (conservas, doces de Nadal, etc.) dende o día 12 e ata o día 15 de decembro, ambos inclusive.

Asimesmo informámoslles que na entrada ás aulas de 3º e 4º de E. Primaria, o alumnado do Centro xunto co Departamento de Relixión, elaborará un BELÉN que as familias poderán visitar os martes entre as 16.00 e as 18.00 horas, no mes de decembro.

abalarMóbil. Xunta de Galicia.

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos e fillas a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

abalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos e fillas a través destes dispositivos.  Máis información e descargas

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR. DECEMBRO 2017.

Secretaría Virtual (COMEDOR).

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR. NOVEMBRO 2017