LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO -- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º, 4º, 5º e 6º E. Primaria)

Segundo a Orde do 16 de MAIO de 2017 (DOG do 22 de maio) publícase a listaxe DEFINITIVA de solicitudes admitidas e excluídas para o fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria para o curso 2017-2018.

Data de entrega dos libros adxudicados: Pendente ata o 12 de setembro.

Ver listaxes.

AVISO ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE SOLICITARON FONDO SOLIDARIO DE LIBROS (3º, 4º, 5º E 6º E. Primaria)

Segundo a Orde do 16 de MAIO de 2017 (DOG do 22 de maio) publícase a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas para o fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria para o curso 2017-2018.

Prazo para reclamacións no Centro: 17 e 18 de xullo de 2017.

Publicación da listaxe definitiva: 21 de xullo de 2017.

Data de entrega dos libros adxudicados: Pendente ata o mes de setembro.

Ver listaxes.

REVISTA CONTACTO CHOUZO Nº 59

COMEDOR ESCOLAR. LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017-2018

Publicada a listaxe definitiva de comensais admitidos para o comedor para o curso 2016/2017. (Comensais do curso anterior e alumnado que solicitou o servizo por primeira vez). Ver listaxe.

O alumnado que presentou a solicitude fóra de prazo, figura nunha listaxe de espera, ordenados por data de presentación. No momento de haber vacantes, e obter praza, serán avisados para formalizar a matricula.

AVISO ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE SOLICITARON VALE PARA AXUDAS LIBROS (1º E 2º E. Primaria) OU AXUDAS PARA MATERIAL (E. P.)

Comunícase a todas as familias de 1º e 2º de E. Primaria que solicitaron o vale de axudas (90 € ou 170 €) para libros de texto e a todas as familias de E. Primaria que solicitaron o vale de axuda para material escolar (50 €) que poden xa pasar a retiralos na Secretaría do Centro en horario de 10.00 ás 13.00 horas no mes de xullo.

Lembrámoslles que no mes de agosto a Secretaría do Centro permanecerá pechada. Desculpade as molestias.

AVISO ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 6º E. PRIMARIA QUE FINALIZOU OS SEUS ESTUDOS NO CENTRO

Dende o día 3 de xullo están dispoñibles na Secretaría do Centro os historiais académicos para o alumnado que finalizou os estudos de 6º E. Primaria no curso 2016-2017. Este documento terá que ser recollido polo pai/nai/persoa titora legal do alumno ou alumna. O historial académico é o documento oficial que reflicte os resultados das avaliacións e as decisións relativas ao progreso académico do alumnado ao longo da etapa. Esténdese en papel oficial, leva o visto e prace do director do Centro e ten o valor acreditativo dos estudos realizados. Unha copia será enviada aos Centros onde prosigan os seus estudos. Máis información.

O horario de Secretaría no mes de xullo é das 10 ás 13 horas de luns a venres. Lembramos que durante o mes de agosto a Secretaría do Centro permanecerá pechada.

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR 2017-2018

Do 15 ao 30 de xuño, ambos inclusive, abrirase o prazo para que o alumnado con reserva de praza para o comedor escolar para o curso 2017-2018, poda presentar a solicitude de axuda no modelo de autodeclaración.

Lugar de presentación: Secretaría do centro das 9.00 ás 14.00 horas