MOCHILAS VIAXEIRAS

¡Ola familias!
Os nenos e nenas de Educación Infantil, querémosvos contar que estamos moi contentos/as porque as "Mochilas Viaxeiras" xa comezaron a súa andanza. Cada semana visitarán a casa dalgún de nós cargadas de sorpresas (libros, contos, música...) para desfrutar en familia. Fixádevos que bonitas nos quedaron.

Cada aula de infantil ten a súa e en todas viaxa o noso amigo LEO, que é a mascota da biblioteca. Ademáis todos os nenos/as fixemos un títere de LEO e levámolo para casa, así non nos esqueceremos dos nosos amigos os libros.

Grupo de alumnado de infantil cos titeres da mascota da biblioteca Material empregado para o proxecto Grupo de alumnado de infantil cos titeres da mascota da biblioteca