O Nadal é unha das festas das máis antigas da humanidade. Encerra moitas
tradicións que, por costume, repetimos ano tras ano. Con nós vas a
redescubrir a maxia do Nadal a través das súas tradicións. Típicos de NADAL son os elementos ornamentais coma: árbores, estrelas, beléns, pero tamén outros acontecementos como a chegada de Papá Noel, a celebración de Fin de Ano ou a visita dos Reis Magos. Todas estas tradicións foron recollidas no noso centro e celebradas como se merece. As vacacións de Nadal comezaron o día 20 de Decembro e remataron o 7 de Xaneiro. |
||||||
Os corredores, as
paredes, e as aulas da nosa escola vístense con murais e decoración
típica navideña. Soan as panxoliñas e a ledicia e ilusión nótanse no
ambiente. Árbore de nadal: decorado e cheo de agasallos que trouxeron os Reis para as nosas aulas. |
|
|||||
|
|
|||||
|
Postais para as nosas familias: este ano elaboramos as nosas propias postais para felicitar as nosas familias. Cada clase elaborou a súa. |
|||||
|
||||||
O
venres 19 de decembro celebramos a FESTA DO NADAL
para os nenos e nenas do centro. De novo cantámolos reis polas aulas,
visitounos Papá Noel, fixemos merendolas, celebramos un pequeno festival en
infantil e recibímolos agasallos dos reis para as nosas clases.
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Os Cantos de Reis foron a disculpa perfecta para facer un día de ledícia, de acompañamento e de ilusión. Grupos de nenos e nenas percorren as distintas aulas do colexio cantando panxoliñas, a cambio do seu cantar solicitan un aguinaldo, xeralmente en especie (chourizo, touciño, doces, lambetadas, ...) e despois todos xuntos disfrutan do aguinaldo facendo unha merendola.
|
||||||
|
º
3º cantará a Infantil 5
anos:
"A CAMPÁ QUE RESOA" º Infantil 5 anos a 5º: "BUSCANDO UNHA ESTRELA". º 5º a Infantil 4 anos: "CANON DE NADAL" º Infantil 4 anos a 6º:"BUSCANDO UNHA ESTRELA". º 6º a Infantil 3 anos: "CANON DE NADAL" º Infantil 3 anos a 2º: "BUSCANDO UNHA ESTRELA". º 2º a 4º: "OVOS E TORRESMOS" º 4º a 1º: "VINDE PICARIÑAS" º 1º a 3º: "OVOS E TORRESMOS"
|
|||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||