"A PALABRA PAZ NOUTROS PAÍSES"

Nós, hoxe, día da Paz, comprometémonos a:

?Escoitar para comprender.

?Rexeitar calquera forma de violencia

?Respectar tódalas vidas.

?Estar sempre dispostos a compartir con xenerosidade.

?Protexer o noso planeta.

?Ter sempre presente a pz: na casa, no colexio, no parque, ...

O día 30 de xaneiro celebramos o día da PAZ, tomándoo como unha xornada de reflexión e de propósitos de cambio.

Os nenos e nenas  de infantil adicaron este día a reflexionar sobre o que significa paz.

Despois das sesións de charla coas mestras escribiron os seus mensaxes en murais e grilandas colocadas ao longo dos corredores das nosas aulas para ler a miudo.

Logo cada neno fixo unha pomba como símbolo deste día.

Os nosos nenos e nenas de Primaria tamén adicaron este día a reflexionar e plasmar plásticamente e por escrito as súas mensaxes de PAZ que máis tarde escoitamos no patio do colexio.

Como remate desta data todos xuntos escoitamos a  lectura de poemas e verbas en diferentes idiomas por parte dun grupo de alumnos e alumnas: PALABRAS PARA A PAZ.

e

CANTAMOS A CANCIÓN: "NO DUDARÍA" de Antonio Flores