Datos do Centro

CEIP A Xunqueira Nº 2 - Alexandre Bóveda s/n - 36005 Pontevedra. Teléfono: 886159073 - Fax: 886159075
Correo electrónico: ceip.xunqueira2@edu.xunta.es; Páxina web: http://centros.edu.xunta.es/cepaxunqueiran2. Titularidade: Pública; Horario escolar: Xornada única de 9 a 14 horas
Situación | Horarios

Listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido para o curso 2018/2019

Listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido para o curso 2018/2019.

Nota: contra esta relación definitiva as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN 2018/19

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN 2018/19.

NOTA- Poderáse formular reclamación no prazo de cinco días hábiles a partir do seguinte ao da súa publicación , ante o Consello Escolar

Matrícula 2018-2019: admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos

MATRÍCULA 2018-2019

Prazo de presentación da solicitude de admisión:
Do 1 ao 20 de marzo de cada ano, ambos inclusive, segundo a orde de 12 de marzo de 2013

Lexislación:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG).Documento PDF

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG).Documento PDF

Orde pola que se modifica o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de ESO e de bacharelato.

Nota- Nesta Orde se introduce a aplicación informática admisionalumnado"  que permitirá presentar as solicitudes e documentación e tramitar o procedemento de forma electrónica.
Enlace  a "admisionalumnado"  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

ÁREA DE INFLUENCIA DO CEIP A XUNQUEIRA Nº2..

POSTOS ESCOLARES VACANTES PARA O CURSO 2018/2019.

ANEXO II: FORMULARIO DE ADMISIÓN.
 O formulario de admisión lles será facilitado no centro docente. Tamén dispoñible na nova aplicación “admisiónalumnado” e na páxina da Consellería de Cultura , Educación e Ordenación Universitaria.

NOTA IMPORTANTE:
 1º.  Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponder.
 2º. O alumnado ten garantía de permanencia no centro.Se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
 3º.  O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro martes 20 de febreiro de 2018 ás 17:00 realizaremos unha “Xornada de Portas Abertas” para as familias do alumnado de nova incorporación ao centro para o vindeiro curso escolar 2018-2019.

O prazo para presentar a solicitude de admisión abrangue dende o 1 ata o 20 de marzo.

VEN A VISITARNOS!

Transporte escolar: rutas provisionais radio 5 e 6 a partir do 30-09-2017 ata novo aviso

RADIO 5 FERNÁNDEZ LADREDA

IDA

8:25    FERNÁNDEZ LADREDA ( FARMACIA)

8:27    EDUARDO PONDAL  ( FIMEGA)

8:29    PINTOR LAXEIRO ( CARNICERÍA RUBÉN)

8:31   EDUARDO PONDAL ESQUINA UXÍO NOVONEIRA ( SEMÁFORO)

8:33    JOAQUÍN COSTA  ( PARADA BUS TRAS HOSPITAL)

8:36    CASIMIRO GÓMEZ ( IGREXA VIRXE DO CAMIÑO)

8:42    A SECA  ( CARNICERÍA RODRIGO)

8:43     CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

VOLTA

14:06    CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

JOSÉ MALVAR ( RECAMBIOS OCHOA)

PINTOR LAXEIRO ( CARNICERÍA RUBÉN)

EDUARDO PONDAL ( ROTONDA COLCHONES FLEX)

EDUARDO PONDAL ( FIMEGA)

FERNÁNDEZ LADREDA ( FRENTE FARMACIA)

RADIO 6     A PARDA

IDA

8:25     RAMÓN OTERO PEDRAIO 14 - NAVE GRÚAS DONIZ

8:27      A PARDA - CONDE DE BUGALLAL  Nº 23 ANTIGUO ALMACÉN GOLOSINAS

8:32      JUAN CARLOS I ( 1ª ROTONDA- LIBRERÏA)

8:34     JUAN CARLOS I ( 2ª ROTONDA  ABANCA)

8:36      AVDA. LUGO ( FRONTE GONZAMAR)

8:38     LOUREIRO CRESPO ( FERRETERÍA PONTEVEDRA)

8:39     LOUREIRO CRESPO ( CAFETERÍA MÓNICA)

8:45    CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

VOLTA

14:05    CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

14:10    JOSE MALVAR ( ROTONDA LOUREIRO CRESPO)

14:15    LOUREIRO CRESPO ( A DEVESA)

14:17    LOUREIRO CRESPO ( FERRETERÍA PONTEVEDRA)

14:19    AVDA. LUGO ( GONZAMAR)

14:21   JUAN CARLOS I ( 2º rotonda - Caixanova )

14:23   JUAN CARLOS I ( 1º rotonda- libreria)

A PARDA : CONDE DE BUGALLAL nº 86 ESQUINA CASA PEDRA.