A NOSA BIBLIOTECA

III CERTAME DE RELATO CURTO E ILUSTRACIÓN

Queremos dar a grazas a todo o alumnado pola numerosa participación deste ano. Parabéns a todos polas historias e debuxos tan logrados!

IMG-20171011-WA0001 IMG-20171011-WA0002

08.CIMG6275

02.CIMG6212 05.CIMG621606.CIMG6217 07.CIMG6273

Presentación dos finalistas seleccionados e premiados en cada categoría: enlaces)

EDUCACIÓN INFANTIL E 1º DE PRIMARIA

PREMIOS DE ILUSTRACIÓN from Educación Infantil on Vimeo.

2º, 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA

PREMIOS RELATOS CURTOS from Educación Infantil on Vimeo.

ENTREGA DE PREMIOS

Entrega de premios SAMAIN 17 from Estudios Fervelliño on Vimeo.

SAMAÍN 2017

IMG_2066

Xa é tradición unir esta festa ao día das Bibliotecas Escolares polo que durante a derradeira semana de outubro a Biblioteca está que ferve con diversas actividades: Exposición temáctica de libros de medo, Certames de ilustración e relatos curtos, gravación dun adioconto…

Unha das datas máis esperadas do noso alumnado foi o martes 31 e arrancou este ano con unha nova estrea do audioconto BÓLA DE MANTEIGA, interpretado para a ocasión polo alumnado de 2ºA e B de primaria.

CIMG6240

CIMG6203

Así aconteceu a xornada do 31, comezando no Salón de actos coa proxeción de Bóla de Manteiga, seguido polo prendido das cabazas e rematado no patio con degustación de castañas e baile de disfraces!

Agardamos que vos guste moito, foi unha festa monstruosa e moi gustosa!!!

EXPOSICIÓN TEMÁTICA: BOTAMOS OS MEDOS FÓRA

Xa podedes visitar a Biblioteca e usar os libros da exposición temática de medo coma lectura en sala.

CIMG6115   CIMG6117

CIMG6118   CIMG6119

Ademais na entrada da Biblio podedes botar unha man nos preprarativos do samaín. Precisamos axudantes!

CIMG6121   CIMG6122

CIMG6124   CIMG6227

PALABRAS ENGAIOLANTES

Traballo ilustrado polo alumnado de 4º de primaria dentro das actividades propostas para a conmemoración do Día das Letras.

Fermoso! Emocionante! Engaiolante!

Palabras engaiolantes from Estudios Fervelliño on Vimeo.

Obradoiro de encadernación e restauración de libros

Este curso estase a desenvolver de novo o obradoiro de encadernación con alumnado de 4º e 5º de primaria. Neste obradoiro aprenden o uso de distintas técnicas tradicionais de encadernación e restauración de libros, materiais a empregar e as fases do proceso de produción.

Obradoiro de encuadernación from Estudos Fervelliño_Xunqueira2 on Vimeo.

VISITA DO AUTOR: PACO NOGUEIRAS

Paco Nogueiras estivo connosco de novo! A visita cortesía da Editorial Kalandraka celébrase co alumnado de 1º todos os anos. Como era de esperar a música foi a protagonista da visita!

LETRAS GALEGAS 2017

O alumnado de 3º B estivo a traballar na biblioteca na procura de información de Carlos Casares, o autor ourensán que este ano será homenaxeado no Día das Letras Galegas.

CIMG5715

Gravaron vídeos, crearon códigos QR con enlaces a outras páxinas e ademais toda a información a recompilaron a través dun poster dixital na plataforma Edu Gloster. Preme na imaxe para chegar ao mesmo e interactuar coa información!

image

En primaria fixéronse traballos e actividades usando os recursos imprimibles e en rede creados polo Seminario Galán.

image

En infantil traballouse o conto do autor: A galiña azul.

CLUBE DE LECTURA

Os martes no recreo reunímonos no Clube de lectura co “Primeiro libro de Malola”!

CLUBE LECTURA from Estudios Fervelliño on Vimeo.

VISITA DE AUTOR: JATO LÓPEZ

Esta semana visitounos Jato López co seu libro O cociñeiro Martiño da Editorial Anaya. Partillados en dúas sesións o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de primaria gozaron da divertida presentación deste autor.