TRABALLAMOS EN VALORES

OS ALUMNOS DE 5º FIXERON ESTE FANTÁSTICO VIDEO NO QUE SE MOSTRA A IMPORTANCIA  DOS VALORES

DIA DO AMOR

CON MOTIVO DO DIA DOS NAMORADOS ESTIVEMOS TRABALLANDO NAS AULAS O QUE É O AMOR E O QUE NON SE DEBE CONSIDERAR AMOR, PARA QUE DENDE BEN PEQUENOS SEXAN CAPACES DE DIFERENZAR O QUE É E O QUE NON É AMOR

IMG_3533            IMG_3543

IMG_3532     IMG_3544IMG_3542      IMG_3530

EXPOSICION DE CASTELAO

O CENTRO CONTA DENDE O DIA 8 DE XANEIRO COA EXPOSICION ITINERANTE “CASTELAO PARA NENOS” CEDIDA POLO CONCELLO DE PONTEVEDRA

aace3b09-deff-4ac0-921c-d5bd4dec29b9    24e300c4-19bc-49a7-a9f8-fa6f5839f33b   ac89a3ec-7c1f-4604-92c8-00539edccdbc

CELEBRAMOS A PAZ

O PASADO 30 DE XANEIRO CELEBRAMOS A PAZ COS NEN@S DO CENTRO

A PRIMEIRA ACTIVIDADE QUE FIXEOS FOI REALIZAR UNHA MANUALIDADE CON MATERIAL DE REFUGALLO QUE EN CANTO ESTIVO REMATADA FOI INTERCAMBIADA NAS SÚAS CASAS POR MATERIAL ESCOLAR PARA DONAR A CRUZ VERMELLA.

O PROPIO DÍA DA PAZ TODO O ALUMNADO REUNIDO NO SALÓN DE ACTOS ESCOITOU UN MANIFESTO ELABORADO POL@S COMPAÑEIROS DE 6º , ENTONARON A CANCIÓN “PIPE OF PEACE”

BIBLIOTECA RENOVADA

A vindeira semana volverá a abrir a biblioteca despois de levar unhas cuantas semanas pechada.

Esperamos que vos guste a súa nova distribución  despois da remodelacion.

Agora imos contar con dous espazos a maiores da propia biblioteca,  para disfrutar da lectura nos tempos de lecer no centro, un estará situado na entrada principal e o outro nunha das entradas do patio.

CONTACONTOS

Os alumn@s de 6º acudiron as aulas de infantil , primeiro e segundo de ed. primaria, uns días antes das vacacións de Nadal para contarlles uns contos aos seus compañeiros mais miúdos.

PREMIO PROXECTA

Os nen@s que participaron o curso pasado no proxecto de stop motion acudiron ao CULTURGAL a recoller o primeiro premio de curtas de animacion en galego pola MELLOR SOPA DO MUNDO.

LECTURAS RECOMENDADAS PARA O NADAL

tríptico verán 2018-page-0

tríptico verán 2018-page-1

DEREITOS DOS NEN@S