PALABRAS ENGAIOLANTES

Traballo ilustrado polo alumnado de 4º de primaria dentro das actividades propostas para a conmemoración do Día das Letras.

Fermoso! Emocionante! Engaiolante!

Palabras engaiolantes from Estudios Fervelliño on Vimeo.

Obradoiro de encadernación e restauración de libros

Este curso estase a desenvolver de novo o obradoiro de encadernación con alumnado de 4º e 5º de primaria. Neste obradoiro aprenden o uso de distintas técnicas tradicionais de encadernación e restauración de libros, materiais a empregar e as fases do proceso de produción.

Obradoiro de encuadernación from Estudos Fervelliño_Xunqueira2 on Vimeo.

VISITA DO AUTOR: PACO NOGUEIRAS

Paco Nogueiras estivo connosco de novo! A visita cortesía da Editorial Kalandraka celébrase co alumnado de 1º todos os anos. Como era de esperar a música foi a protagonista da visita!

LETRAS GALEGAS 2017

O alumnado de 3º B estivo a traballar na biblioteca na procura de información de Carlos Casares, o autor ourensán que este ano será homenaxeado no Día das Letras Galegas.

CIMG5715

Gravaron vídeos, crearon códigos QR con enlaces a outras páxinas e ademais toda a información a recompilaron a través dun poster dixital na plataforma Edu Gloster. Preme na imaxe para chegar ao mesmo e interactuar coa información!

image

En primaria fixéronse traballos e actividades usando os recursos imprimibles e en rede creados polo Seminario Galán.

image

En infantil traballouse o conto do autor: A galiña azul.

CLUBE DE LECTURA

Os martes no recreo reunímonos no Clube de lectura co “Primeiro libro de Malola”!

CLUBE LECTURA from Estudios Fervelliño on Vimeo.

VISITA DE AUTOR: JATO LÓPEZ

Esta semana visitounos Jato López co seu libro O cociñeiro Martiño da Editorial Anaya. Partillados en dúas sesións o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de primaria gozaron da divertida presentación deste autor.

SEMANA DO LIBRO

Este ano tivemos que trasladar esta conmemoración ás dúas primeiras semanas de maio pois coincidiu coas datas previstas da Semana da Froita tamén celebrada no centro. As actividades agrupáronse en tres fundamentalmente:

• EXPOSICIÓN DE LIBROS XIGANTES. Corredores e escaleiras adornados con estes libros de produción propia para lembrar ao alumnado a celebración que estaba a acontecer.
  • MERCADIÑO DE LIBROS. Actividade de intercambio de libros entre o alumnado. Organizáronse días para deixar o depósito (un libro por alumno), recollida do “Vale” e trocar o vale por un libro do dépósito. Entre o depósito e o troco o alumnado puido ollar os exemplares que estiveron expostos na Biblioteca.
  • PUNTOS DE INTERCAMBIO. Ubicados polo patio caixons con libros esta semana a Biblioteca saiu ao aire libre. Voluntarios e axudantes exerceron de padriños lectores para os máis pequenos.

THE OREGON TRAIL

Onte gozamos na aula de inglés da visita de Grace, unha aupair que vive con unha das familias do noso alumnado.

Grace trouxo un xogo interactivo ”The Oregon Trail” para usar na rede sobre a famosa Senda de Oregón e explicou moitas cousas da súa cidade natal, Portland, nos Estados Unidos.

Sesión de Monicreques de 5ºA

Hoxe queremos presentarvos unha actividade de autoría propia das alumnas María e Laura. Ambas alumnas deseñaron unha sesión de títeres para representar na Biblioteca aos seus compañeiros.

OBRADOIRO DE XOGUETES RECICLADOS

O alumnado de 1º participou nun obradoiro organizado polo Concello para a construción de xoguetes con materiais de refugallo.