Marzo 14, 2007

Concurso da natureza

Archivado en: Xeral — Ana @ 8:51 pm

Os alumnos de 4D xa teñen expostos os carteis do concurso da natureza, na sala de usos múltiples. A verdade é que aínda que sexa a súa titora, é de dicir que están moi pero que moi ben. Parabéns!!

Marzo 13, 2007

mascotas

Archivado en: Xeral — jmramos @ 7:24 pm

mascotas

Debemos  coidar as nosas  mascotas. Nunca  se  deben  abandonar

Easter

Archivado en: Xeral — Luz @ 7:24 pm

Easter is on the first week of April. People wear colorful hats, with flowers and other decorations. Children paint eggs with different colours. Their parents give them easter chocolate eggs. They eat hot cross buns. Some people dress up as Easter Bunnies.

gato divertido

Archivado en: Xeral — jmramos @ 7:11 pm

gato divertido

AS FLORES

Archivado en: 1º Ciclo, Coñecemento do Medio, Xeral — elena @ 7:00 pm

flores.jpg

Os nenos de 2º D, despois de traballar en coñecemento o tema das árbores, froitos e flores, elaboraron o seguinte mural:

Mapa do relevo físico galego

Archivado en: Xeral — Ana @ 6:58 pm

Os nenos de cuarto están aprendendo os accidentes xeográficos de Galicia.

Kin-ball

Archivado en: 2º Ciclo, Educación Fisica, Xeral — pablo @ 6:57 pm

O kin-ball chega o fleming. Estade todos preparados

kin-ball

Non vos preocupedes que ainda que nos queda moito por ver

Pinchade o enlace de debaixo e disfrutaredes de un viedo que os ensinara a xogar o kin-ball e disfrutar de este xogo tan espectacular

St Patrick’s Day

Archivado en: Xeral — rosi @ 6:56 pm

El día 17 de Marzo se celebra en gran Bretaña y en las comunidades irlandesas de E.E.U.U St Patrick Day . Fue un  obispo irlandés ,conocido por su dedicación y generosidad . La leyenda dice que explicaba el misterio de la Santísima Trinidad con un trébol , por lo que todavía hoy se representa como veis en la foto.

Marzo 6, 2007

La oración gramatical

Archivado en: Xeral — Berta @ 7:21 pm

La oración es un conjunto de palabras ordenadas y que expresan una idea completa. La palabra más importante de una oración es el verbo.