Mayo 30, 2007

Archivado en: Xeral — grupo43d @ 8:48 am

Hemos aprendido a describir los animales.Soy Alberto

Intentamos describir un elefante.Soy Carlos

This is an elephant.It`s  big . It`s fat.It`s grey.

Soy Lorena

describir a un gato

Archivado en: Xeral — grupo53d @ 8:48 am

El gato de Eva es un siamés . Lo vamos a describir en inglés.

This  my cat . It is big. It´s  brown . It´s  15 years old.

It can jump. It ’s got  big teeth

My dog.

Archivado en: Xeral — grupo23d @ 8:47 am

My dog is white and little .It´s got long hair.It can run and sit .

Mi hamster

Archivado en: Xeral — grupo33d @ 8:47 am

Así es mi hamster.Lo vamos a desribir en inglés .

This is my hamster . It is little and it is brown and white  .It can run on the spot ,

Archivado en: Xeral — grupo13d @ 8:47 am

Vamos a explicar lo que podemos hacer en inglés.

I am Irina . I can skateboard.

I am Pablo.I can play football.

I am Diana .I can  run

grupo23d

Archivado en: Xeral — grupo23d @ 8:46 am

El colegio es muy divertido porque aprendes cosas y te ríes de ellas.Soy ALBERTO

Mayo 28, 2007

CONTOS PARA O 1º CICLO

Archivado en: Xeral — elena @ 8:01 am

Se che gusta ler, aquí van tres contos para que pases un bo rato.

Pincha sobre o título que máis che interese:

UN COLEGIO EN EL POLO NORTE.ppt

EL CONEJO COMILON.ppt

LA FAMILIA DE LOS NUMEROS.ppt

Mayo 25, 2007

LIBROS PARA LER

Archivado en: Xeral — elena @ 8:00 am

Os nenos de 4º elaboraron uns resumos duns libros que leron, se queres velos clica no enlace:

Libros de lectura de 4º A

Mayo 24, 2007

VISITA Á AXENCIA TRIBUTARIA

Archivado en: Xeral — Berta @ 10:45 pm

O día 14 de decembro de 2006 os alumnos de 6º B visitamos a Delegación de Facenda. O entrar pasamos por un detector de metais, coma todos os que entran alí. Recibiunos un señor que nos acompañou a unha sala de usos múltiples onde unha monitora nos explicou que fai a Axencia tributaria, para qué serven os impostos… Así enterámonos de que os traballadores pagan impostos segundo o diñeiro que gañen e os bens que teñan; que os impostos se usan para: pagar ós empregados públicos, construir estradas, facer hospitais, colexios, arranxar xardíns,etc. Explicounos que os impostos se recadan a través do IVE, da declaración da renda, etc.Fixemos un descanso para tomar unha merendola que nos puxeron, que por certo estaba moi boa, ensináronnos algunhas dependencias, recibiunos a Sra. Delegada no seu despacho e agasallounos a cada un cun diploma e cunha mochila.

¡PASÁMOLO MOI BEN!

Os “leóns” de 5º A

Archivado en: Biblioteca — Nogueiras @ 7:09 pm

gafotasEste ano os “leóns” de 5º A (queremos dicir os    que len moito) “molaron un pegote” co libro de Elvira Lindo Manolito Gafotas.Os “leóns” recordan algunhas das mellores anécdotas que viviron os protagonistas do libro: como cando Yihad lle chama “As tres gordas” ó cadro do museo do Prado que representa as tres gracias, como a historia de cando se disfrazan de pombas da paz e gañan o primeiro premio, ou o capítulo do corno da trenca de Manolito.

Os “leóns” encontraron ideas moi curiosas e sorprendentes, serva como exemplo o que Yihad lle di a Manolito: “Antes de nacer estás no limbo e unha man traládate ou a Hollywood ou a Crabanchel”.

Algún “león” é máis explícito e recorda entre as anécdotas que máis lle gustaron aquela que conta que Manolito e o “Orellas” estaban no parque do “Aforcado” e chegou Yihad dicindo: “Eu serei o capitán América e ti, Manolito, serás o que se quede no chan coa cabeza aberta”. Manolito puxo escusas para non fecer ese papel. Despois de discutir moito Yihad rompeulle as gafas. Neso o avó foi ó parque e Manolito pensou que a retaguardia estaba protexida, pero de pronto o avó tirou as gafas ó aire e quedaron colgadas da “árbore do aforcado”, para poder baixalas tiveron que tirarlle pedras.

No libro de Elvira Lindo aparecen referencias que poderiamos catalogar de cultura xeral e os “leóns” investigaron sobre elas: abriron enciclopedias, surfearon pola Internet e descubriron “novos mundos”, así ampliaron o seu coñecemento. Deste xeito acadaron información sobre as cataratas do Niágara, o canón do Colorado, as covas de Altamira, a cidade de Cuenca, os cadros de “As tres gracias” e as “Meninas“, sobre Diego Velázquez, e Alfred Hitchcock.

Tamén mostraron os “leóns” as súas dotes plásticas e ilustraron algúns pasaxes do libro, e queremos dar fe de que así foi mostrando o seguinte traballo.

debuxo

Os “leóns” aprenderon e disfrutaron (”docere et delectare”)

Entradas más antiguas »