Científicos locos na aula de 2º de primaria
Xefatura de Estudios Infantil e Primaria / xoves 14 de decembro do 2006

O dÍa 4 de decembro na aula de 2º de primaria realizouse unha actividade onde se lles ensinou os alumnos cómo aproveitar os recursos naturais e respetar o medio onde eles se atopan. Un grupo chamado “ cientificos chiflados†foi o encargado de explicarlles os nenos de forma lúdica: • a importancia da AUGA para a vida na terra • as consecuencias do seu despilfarro • Que poden facer eles mesmos para cuidala e respetar o medio ambiente • Que secuelas traen consigo os incendios.

Os profesores-cientificos plantexaron os alumnos que participaban no taller : • Adiviñas relacionadas coa protección e mellora do seu entorno. • Actividades manuais, convertÍndose en improvisados xardiñeiros e gardafragas, para comprobar o papel que xogan as raices das árbores e as plantas freando a desertización da terra.