Concepto e cálculo de áreas
Actividade onde os alumnos fixeron un metro cadrado, un decímetro cadrado e un centímetro cadrado.
Matemáticas / xoves 8 de febreiro do 2007

area Os alumnos de diversifición dentro da asignatura de ámbito científico construíron con papéis que se ían tirar un metro cadrado, un decímetro cadrado, e un centímetro cadrado.
Para facer o (un cadrado que mide de lado 1 dm) e para facer o  (un cadrado con un centímetro de lado) tan só necesitaron un folio.

• Unha boa pregunta sería ¿cantos (cadrados pequenos) necesitamos para encher o (cadrado grande)?
  • Tamén podemos preguntarnos ¿cántos necesitamos para encher o diccionario de galego?

Para construír o xa necesitamos máis folios, fiso, tixeiras e cinta métrica, e entran en xogo novas estratexias.

1. Primeiro temos que pensar como facelo:

1. Teremos que comezar a tomar medidas:

1. Podemos comezar a pensar en cantos necesitamos para cubrir o chan da nosa aula.
  2. Ou ¿cantos folios necesitamos para facer un ?