aviso importante para recuperar a FeQ de 3º de ESO
Física e Química / sábado 17 de febreiro do 2007

En vista das poucas visitas ao departamento dos 5 alumnos pendentes de FeQ de 3º de ESO decÍdese subministrar unha baterÍa de exercicios que abranguen todos os contidos esixibles neste curso. ConvirÍa que se fosen traballando e se pasase polo departamento para calquera dúbita que susciten. En todo caso lémbrase que a mediados de maio terá lugar a proba obxectiva de valoración dos coñecementos destes alumnos mediante un exame similar aos exercicos entregados.

exercicios de recuperación 3º ESO