::: Paxina Web Oficial do CPI San Sadurniño - Feita en linux con software libre - Recomendamos o navegador Firefox a 800X600+ :::
Xornadas de deporte escolar
Primaria / venres 2 de marzo do 2007

O 28 de febreiro celebrouse a 1ª xornada de deporte escolar dos alumnos do 3º ciclo de primaria no noso centro. En dita xornada participaron con nós os alumnos do ceip de San Ramón Moeche. Participaron en baloncesto, balommano, bagminton, fútbol-sala e proba cultural. En baloncesto gañou San Sadurniño 10-6.

En balommano gañou Moeche 5-3.

En bagminton houbo proba individulal e por dobres.

Iago de 5º con un alumno de Moeche 15-11

Samantha de 6º B con unha alumna de Moeche 15-3

En dobres seguiron gañando San Sadurniño 15-13, aÍnda que xa se igualaron máis as forzas.

En fútbol-sala gañou Moeche 5-1

Na proba cultural foi un empate, xa que ambos equipos demostraron poseer un bo dominio nas distintas áreas do coñecemento. A próxima xornada será o dÍa 9 participando o 2º ciclo de primaria e os alumnos de Mañón.

Táctica de defensa

Táctica de ataque
Punto e fin
Saque de Iago