VÁMONOS DE VIAXE A CÁCERES
PROGRAMA ESCUELAS VIAJERAS
Primaria / luns 16 de abril do 2007

Mañá día 17 vámonos de excursión a Cáceres dentro do programa de Escuelas Viajeras, ali estaremos con outros dous grupos, un de Ceuta e outro de Ejido. Para poder realizar dita viaxe tivemos que antes preparala: Fixemos uns estoxos para agasallar os nenos dos outros grupos. Preparamos dous videos : un para presentarnos cando cheguemos ali , e outro para presentar o nos centro e o seu entorno, éste último pedimoslle a Pilar a nosa directora que nos fixera a presentación . Aprendimos a bailar unha muiñeira " Muiñeira para Elisa" da Real Banda da Deputación de Ourense coa profe de musica Ana. Estamos moi ilusionados coa viaxe .

Un saúdo agarimoso de Emilia e 15 alumnos de 6º.

JPG - 112.1 KB
Foto do grupo