A CESTA DE NADAL QUE SE SORTEA O 14 DE DECEMBRO
Física e Química / sábado 3 de novembro do 2007

Como xa saberedes, os alumnos e alumnas de 4º de ESO do CPI de San Sadurniño están a vender cupóns para participar directamente no sorteo dun lote de produtos de Nadal. Celebrarase o 14 de decembro e ao que lle toque vai levar unha magnífica selección de especialidades de primeira calidade, valorada nuns 200 euros, entre as que destaca un xamón de gran reserva, un chourizo e un salchichón ibéricos ou unha botella de whisky escocés Chivas Regal de 12 anos. A relación completa de produtos pódese ver no arquivo adxunto. Tamén vos amosamos a foto real do lote.

foto lote de produtos de Nadal a sorteo

lista de produtos