VISITA DE JACOBO FERNÁNDEZ SERRANO
Primaria / martes 9 de marzo do 2010

Co motivo da Semana da Prensa os alumnos de 3º ciclo de Primaria tiveron a visita de Jacobo F. Serrano; ilustrador, escritor, pintor, debuxante e autor de banda deseñada. Explicoulles aos alumnos os pasos que van desde que se fai un debuxo nun simple folio hasta chegar o libro. Os nenos tiveron a oportunidade de facerlle todo tipo de preguntas, tanto referidas a súa persoa como escritor ou como ilustrador. A continuación podedes ver fotos da visita.

JPG - 193.9 KB

JPG - 264.2 KB

JPG - 212.5 KB

JPG - 200.8 KB