Guía de libros e películas sobre a paz
Biblioteca / xoves 3 de febreiro do 2011

Aquí tedes unha guía de libros e películas que elaboramos para conmemorar o Día Escolar da Paz. Por outra banda, dende o equipo da biblioteca queremos agradecer a participación do alumnado e profesorado na elaboración das grúas de papel que podedes atopar expostas en diversos lugares do centro. Como sabedes esta actividade está relacionada co libro Sadako e as mil grúas de papel de Eleanor Coerr. Este é, por certo, un dos libros que podedes atopar na biblioteca.

PDF - 1.4 MB