2ª SEMANA DA FROITA.
Xefatura de Estudios Infantil e Primaria / venres 18 de marzo do 2011

JPG - 8.9 KB
Froita para todos.

Durante a semana do 21 de marzo ao 25 de marzo no colexio participaremos na 2ª semana da campaña do FOGGA ( Fondo Galego de garantía agraria) “PLAN DE CONSUMO DE FROITAS NAS ESCOLAS” , baseado na distribución de froitas no tempo de lecer aos alumnos e alumnas de Educación Infantil, E. Primaria e E. Secundaria coa finalidade de fomentar hábitos saudables nos rapaces e rapazas. As pezas que se repartirán serán suministradas pola empresa “A xoaniña “ adicada a producción de froita ecolóxica cumprindo así un dos requisitos establecidos no plan, e nun principio a oferta será de: Mazás,Peras,Plátanos. BO PROVEITO A TODOS E TODAS.