CPR MARIA INMACULADA VERÍN   mariainmaculadaverin@edu.xunta.es
Tlf.. Dirección/ Admón.: 988 41 07 56      Tlf.: Fax/ Secretaría:  988 41 06 29

DÍA DE ACOGIDA INICIO DE CURSO: El día de comienzo de curso de Educación Primaria y Educación Infantil será día de puertas abiertas para las familias, quienes podrán acompañar a sus hijos hasta las aulas. (Aprovechen para traer el material).

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA O COMEZO DO CURSO 2014/2015

O primeiro día de clases será dende as 10:00 ás 13:45 horas dos días 10 para INFANTIL E PRIMARIA15 para a ESO

O resto do horario será:

MESES DE XUÑO Y SETEMBRO

Todo o alumnado : EI, EP y ESO

8:45 H  a 13:45 H

CURSO LECTIVO

EP: De Luns a xoves,

Mañá:  9.35 a  13.25.   Tarde: 15:15 a 17:00

Venres, 9.35 a 13.25

ESO: Luns e martes:

Mañáns:  8.45 a 13:25.  Tardes: 15:15 a 17:00

Mércores, xoves e venres: 8.45 a 14:05.

• O servizo de comedor funcionará dende o primeiro día do curso, tamén no mes de setembro.

As familias que dexesen facer uso deste servizo deben pasar por Administración para solicitalo.

• A partires de Setembro poderase adquirir o novo MANDILÓN COLEXIAL      para Educación Infantil no comercio “DEPORTES VERÍN”, Avda Luis Espada, 27, Verín.   VER FOTO DO MANDILÓN

As familias que que xa o teñan de cursos anteriores poderán seguir utilizándolo.

A ENTREGA DE NOTAS ESO TERÁ LUGAR O VENRES DÍA 4, ÁS 13:00

•     Reunión cos pais de 4º E.I. ( 3 anos), o día 8 ás 20.00H

• Novo prazo para axudas libros:

Para o alumnado de educación secundaria obrigatoria que formalice a matrícula no prazo extraordinario: do 2 de setembro ao 2 de outubro de 2014, ambos inclusive.

Para as novas incorporacións de alumnado que se produzan ao longo do curso con posterioridade aos períodos indicados, sempre que no mesmo curso escolar non estivesen matriculados con anterioridade nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia, o prazo será dun mes e contarase a partir do día seguinte ao da for­malización da matrícula. En todo caso, o prazo para presentar a solicitude para as novas incorporacións terá como data límite o 31 de marzo de 2015.

PARA VER AS ACTIVIDADES REALIZADAS EN CURSOS ANTERIORES, PULSAR "HISTORIAL" NO MENÚ DO LATERAL ESQUERDO DA PANTALLA E SELECCIONAR O ANO LECTIVO DESEXADO. AHÍ APARECERÁ UN RESUMO DO CALENDARIO ESCOLAR, FOTOS, VÍDEOS E INFORMACIÓN XERAL DE TODO O REALIZADO PERANTE ESE ANO ACADÉMICO.