CPR MARIA INMACULADA VERÍN   mariainmaculadaverin@edu.xunta.es
Tlf.. Dirección/ Admón.: 988 41 07 56      Tlf.: Fax/ Secretaría:  988 41 06 29

ATENCIÓN: CAMBIOS EN LOS ENSAYOS DEL MUSICAL "BLANCANIEVES":

VIERNES 14 NOVIEMBRE: los 7 enanitos, Blancanieves y Mariposas grupo 2

VIERNES 21 NOVIEMBRE: Cancelado por motivos de formación de profesorado

VIERNES 28 NOVIEMBRE: espejo, murciélagos, vieja, los 7 enanitos, Blancanieves, pajaritos grupo 4, príncipe, ardillas grupo 2, conejitos grupo 3, cervatillos grupo 2

VIERNES 12 DICIEMBRE: solo los personajes de TEATRO de la ESO

ACTIVIDADES Y TALLERES PARA ALUMN@S DE ESO

A partir del cinco de noviembre el Centro ofrecerá una serie de actividades y talleres para las tardes de los miércoles y jueves  de 15:30 a 17:00 para alumnos/as de ESO.

Estas actividades son totalmente voluntarias y gratuítas, están organizadas y supervisadas por los profesores del Centro y con ellas pretendemos que sean un complemento para su formación de los alumnos/as. Para ver el calendario de actividades, haz click aquí

SAMAIN : Con motivo da chegada do Samaín, fixemos no xinmnasio do colexio unha exposición de cabazos confeccionadas por os alumnos. Estivo aberta ao público xeral entre os días 28 e 30 de outubro e gozou de unha grande participación. Houbo dous cabazos premiados. Ver fotos

Los pasados jueves 16 y viernes 17  hemos conmemorado la Clausura de los 150 años de Historia de la Congregación de las Hermanas del Amor de Dios,invitando de este modo a nuestro alumnado a vivir siendo Luz para Conectarse, Transmitir y Transformar nuestra realidad. Los alumnos de Infantil, 1º, 2º y 3º de Primaria lo materializaron con una celebración en la tarde del jueves y  4º, 5º y 6º de Primaria, junto con sus compañeros de la ESO se reunieron en torno a una Eucaristía a lo largo de la mañana del viernes. (Ver fotos pulsando en los cursos respectivos)

ENSAYOS "Musical Blancanieves y los siete enanitos:

SERÁN LOS VIERNES DE 16:00 A 17:00 h. Para saber los viernes que tienen que venir a ensayar vuestros hijos hacer click aquí

Ya están disponibles los listados del

musical de Blancanieves. Estarán pegados durante todo este mes en las columnas del patio cubierto. (Es importante fijarse en que grupo de animalitos va cada alumno para poder acudir a ensayar el viernes que le corresponda).

DÍA DE ACOGIDA INICIO DE CURSO: El día de comienzo de curso de Educación Primaria y Educación Infantil será día de puertas abiertas para las familias, quienes podrán acompañar a sus hijos hasta las aulas. (Aprovechen para traer el material).

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA O COMEZO DO CURSO 2014/2015

O primeiro día de clases será dende as 10:00 ás 13:45 horas dos días 10 para INFANTIL E PRIMARIA15 para a ESO

O resto do horario será:

MESES DE XUÑO Y SETEMBRO

Todo o alumnado : EI, EP y ESO

8:45 H  a 13:45 H

CURSO LECTIVO

EP: De Luns a xoves,

Mañá:  9.35 a  13.25.   Tarde: 15:15 a 17:00

Venres, 9.35 a 13.25

ESO: Luns e martes:

Mañáns:  8.45 a 13:25.  Tardes: 15:15 a 17:00

Mércores, xoves e venres: 8.45 a 14:05.

• O servizo de comedor funcionará dende o primeiro día do curso, tamén no mes de setembro.

As familias que dexesen facer uso deste servizo deben pasar por Administración para solicitalo.

• A partires de Setembro poderase adquirir o novo MANDILÓN COLEXIAL      para Educación Infantil no comercio “DEPORTES VERÍN”, Avda Luis Espada, 27, Verín.   VER FOTO DO MANDILÓN

As familias que que xa o teñan de cursos anteriores poderán seguir utilizándolo.

A ENTREGA DE NOTAS ESO TERÁ LUGAR O VENRES DÍA 4, ÁS 13:00

•     Reunión cos pais de 4º E.I. ( 3 anos), o día 8 ás 20.00H

• Novo prazo para axudas libros:

Para o alumnado de educación secundaria obrigatoria que formalice a matrícula no prazo extraordinario: do 2 de setembro ao 2 de outubro de 2014, ambos inclusive.

Para as novas incorporacións de alumnado que se produzan ao longo do curso con posterioridade aos períodos indicados, sempre que no mesmo curso escolar non estivesen matriculados con anterioridade nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia, o prazo será dun mes e contarase a partir do día seguinte ao da for­malización da matrícula. En todo caso, o prazo para presentar a solicitude para as novas incorporacións terá como data límite o 31 de marzo de 2015.

PARA VER AS ACTIVIDADES REALIZADAS EN CURSOS ANTERIORES, PULSAR "HISTORIAL" NO MENÚ DO LATERAL ESQUERDO DA PANTALLA E SELECCIONAR O ANO LECTIVO DESEXADO. AHÍ APARECERÁ UN RESUMO DO CALENDARIO ESCOLAR, FOTOS, VÍDEOS E INFORMACIÓN XERAL DE TODO O REALIZADO PERANTE ESE ANO ACADÉMICO.