VIVA O MAGOSTO 2009 !!!!!!

FIXEMOS GORROS DE CASTAÑA
E CUCURUCHOS
DE PAPEL
BOTAMOS AS CASTAÑAS NA CACHARRA
QUE BOAS QUE ESTABAN!!!!!
VIVA SAN MARTIÑO