5 de Xuño do 2017 - 43 visualizacións
  PRÁCTICAS DE PIRAGÜISMO NO RÍO CABE

Monitores do Club de piragüismo Quixós de Monforte de Lemos impartiron clases no río Cabe ós alumnos de 2º ESO do IES A Pinguela. A xornada foi moi intensa en deporte e en diversión. Recorreron o cauce entre o embarcadeiro do Parque dos Condes e o club Fluvial acompañados de piragüistas federados, que lles iban ensinando o mellor xeito de conducir e remar eficazmente, e do noso profesor de Educación Física, Damián Ríos, organizador da actividade. Pois felicidades pola iniciativa!