19 de Setembro do 2017 - 32 visualizacións
  CONFERENCIA: "ESTUDIA ESTO PORQUE TIENE MÁS SALIDA"

A coñecida divulgadora científica Débora García Bello desplazouse ata o noso Instituto para impartir unha interesante conferencia ó noso alumnado de Bacharelato que titulou "Estudia esto porque tiene más salida". Evidentemente, defendeu a tese contraria: que o alumnado se decante por aquelo que o encha e o faga máis feliz, dado que o que terá saída ou non dentro duns anos é unha incognita. Asi mesmo, abogou por cultivar outras aficións paralelas ó estudio, coma a literatura, artes, deporte, etc, xa que ese factor diferencial pode ser o que nos acerque ó éxito que esperamos do ensino secundario e superior.