22 de Febreiro do 2018 - 44 visualizacións
  OBRADOIRO DE ILUSTRACIÓN

O debuxante e escritor Anxo Fariña estivo no IES A Pinguela para impartir un taller de ilustración ó noso alumnado que sabe disfrutar de lápices e pinturas. Os 12 alumnos asistentes aprenderon técnicas e trucos de expresión gráfica para mellorar a comunicación con este medio, donde eles foron os modelos e tamén os artistas. Éste foi un dos talleres que forman parte da liña de mellora da excelencia do noso contrato programa e que, polo que se ve, foi moi ben aproveitado.