10 de Maio do 2018 - 33 visualizacións
  PARTICIPANDO EN GALICIENCIA 2018

A Tecnópole de Ourense encheuse durante tres intensas xornadas de mozos investigadores que mostraron 77 enxeñosas propostas científicas. Os alumnos de 1º ISO do IES A Pinguela, titorizados pola súa profesora de Ciencias Naturais Lucía Castro Ferreiro, presentaron dous proxectos, “Cal é ou zume máis nutritivo?” e “A fermentación etílica”.
Galiciencia é un punto de encontro de alumnos de toda Galicia e Barcelona, no que cada equipo presentou o seu proxecto, 50 formados por estudantes de Secundaria e 27 de Primaria.
Os proxectos innovadores relacionados coa alimentación volveron a ser unha constante na Galiciencia, expreriencia da que os nosos alumnos puideron aprender e disfrutar