7 de Abril do 2018 - 29 visualizacións
  NA FEIRA DE EXPOCOSMÉTICA DE PORTO (PORTUGAL)

Alumnado dos ciclos medios de peinado e cosmética capilar e do ciclo medio de estética e beleza del IES A Pinguela de Monforte, xunto co alumnado dos mesmos ciclos formativos do IES Muralla Romana de Lugo e IES Perdouro de Burela, visitaron a feira Expocosmética na veciña cidade de Porto.

Expocosmética foi un evento de referencia da beleza e o wellness na ciudad portuguesa, que se celebrou en Exponor. A Feira Internacional de Porto dispoón da maior superficie para organizar certámenes de Portugal.

En Expocosmética non faltaron as máis diversas demostracións, presentacións de produtos, ‘shows’ de peluqueiros, foros de debates, desfiles de moda, campionatos e concursos de unllas. Un ano máis, foi un escaparate das últimas novidades e tendencias en beleza, moda, saúde, cosmética, hixiene, produtos naturais, hair care, salóns de beleza, etc.

Ademáis da oferta expositora, o certame incluío un calendario de actividades, como espectáculos e demostracións en vivo. Un evento cada vez máis internacional