14 de Marzo do 2019 - 52 visualizacións
  INTERCAMBIO CON FRANCIA

Alumnado do IES A Pinguela participou no intercambio con alumnado do Licée Édouard Branly, de Châtellerault (Francia). Durante toda esta semana compartiron experiencias e acompañaron aos seus correspondentes franceses nunha xornada de ocio pola ciudad do Cabe, a Ribeira Sacra, a cascada de Augacaída e o Monasterio de Santa María de Ferreira (Convento das Bernardas) en Pantón. Tamén participaron no noso instituto en clases e como modelos do noso alumnado de Imaxe Persoal.
Para nuestro instituto fue un placer recibirlos y atenderlos como se merecen, a la espera de devolverles la visita durante la primera quincena de abril. Bon voyage, amigos!