IES A Pinguela - Actividades extraescolares e complementarias - Noticias sobre actividades

21 de Marzo do 2019 - 101 visualizacións
  CONFERENCIA: "A JOURNEY THROUGH THE HISTORY OF THE VOCABULARY OF ENGLISH."

Mª Belén Méndez Naya, profesora de Filoloxía Inglesa na USC, impartiu hoxe una interesante conferencia ó noso alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato que titulou “A journey through the history of the vocabulary of English. Unha viaxe no tempo: O vocabulario do inglés a través da historia” que ademáis resultou moi útil para o desenvolvemento do currúculo da materia de Inglés. Unha conferencia e unha conferenciante, á que lle agradecemos a súa boa disposición, para repetir en próximos cursos. Organizou o noso departamento de Inglés.

IES A Pinguela