7 de Decembro do 2021 - 42 visualizacións
  Alumnos do IES A Pinguela visitan a mostra de emprendemento The Business Startup Shown en Londres

Alumnado de FP dual de Ciclos formativos de Administración e Finanzas e de Calzado e Complementos de Moda veñen de viaxar a Londres para visitar na Excel London a 43rd Edition on The Busines Startup Show, considerada unha das maiores mostras de emprendemento de Europa. Desfrutaron da parte formativa da exposición e tamén aproveitaron o tempo libre para coñecer lugares emblemáticos da capital inglesa.
O noso alumnado de visita en Londres aproveitou o seu tempo libre para coñecer algúns dos lugares máis recoñecidos de Londres: British Museum, Natural History Museum, Trafalgar Square, Covent Garden, Sky Garden, Abadía Westminster, Piccadilly Circus, Tower Bridge, Catedral San Pablo, St James's Park, Palacio de Buckingham... inolvidable!!!