8 de Febreiro do 2022 - 39 visualizacións
  Alumnos de 1º BAC viaxan ata Italia

Cinco dos nosos alumnos de 1º de Bacharelato de Erasmus en Italia con outros do Liceo Artístico Alpinolo Magnini de Deruta, Istituto Savatorelli Moneta de Marsciano, IES Axati de Sevilla e IES Esprominho de Braga (Portugal) acaban de regresar ó IES A Pinguela despois de rematar a súa moi interesante estancia na provincia italiana de Perugia. O proxecto que están a desenvolver é "Cinema didactic for the development of teachers and students skills". Foron 10 días de formación intensa pero tamén con tempo para crear vínculos cos seus compañeiros de aventura e de desfrutar dunha experiencia única, na que puderon coñecer aquel rico patrimonio, cultura e distintas maneiras de ver o mundo. Para o próximo mes de marzo agardamos poder recibilos para continuar o proxecto nestas nosas terras de Lemos!