Oferta educativa
  Xardín botánico
  Buzón SQR
  Contacto

Nestes intres están pechadas as aulas de 4º ESO A e B e os alumnos en corentena, soamente estes grupos teñen clases telemáticas. Os demais grupos teñen unha actividade lectiva normal, polo cal deben asistir a clases presenciais.

Son habituais os cribados por parte das autoridades sanitarias para coñecer cal é a situación epidemiolóxica e, segundo os resultados, tomar as medidas oportunas. A realización de probas PCR dentro destes cribados non implican necesariamente ter que facer unha corentena e interromper a asistencia ao centro.

Calendario Acollida AlumnadoNovidades
Formacion delegados Xescentro UNIferia 2020 USC UVigo UDC UNIferia 2020 Vida Saludable Curso Abalar Xescentro Curso Abalar Calendario Acollida Alumnado Calendario escolar Calendario Acollida Alumnado

|  Correo EDU |  Portal educativo |  Traducíndote  |