O IES A Sangriña apúntase á Operación quilo

19/12/2014 - 00:20
Etc/GMT+1

Este venres levarase a cabo a Operación quilo no noso centro. Como sabedes, esta acción altruísta consiste nunha colecta de alimentos non perecedeiros para aquelas persoas máis necesitadas.

A asociación sen ánimo de lucro Conrazones levará a cabo a dita colecta o vindeiro venres 19 de decembro, de 8:20 a 10:30. Poderedes atopar os voluntarios da asociación no vestíbulo do instituto, e darlles a vosa achega solidaria.

Cun pequeno esforzo de cada un de nós, podemos facer moito!

Día Internacional dos Dereitos Humanos

Cada 10 de decembro celébrase o Día dos Dereitos Humanos nos que se recorda o respecto aos dereitos básicos de todas e cada unha das persoas do mundo. Este día foi proclamado pola Asamblea Xeral da ONU, e a data coincide co aniversario da aprobación en 1948 da Declaración Universal dos Dereitos Humanos. Neste documento detállanse, nos seus 30 artigos, dereitos fundamentais civiles, culturais, económicos, políticos e intelectuais, que unen a todos os pobos e nacións do planeta baixo os mesmos ideais e valores.

Velaquí a nosa humilde aportación para recordar este día: A lectura, por parte do alumnado de 1º da ESO A, de varios dos artigos que compoñen a Declaración Universal dos Dereitos Humanos.

Ver video

Excursión do IES A Sangriña a Compostela

01/12/2014 - 08:20
Etc/GMT+1
O pasado 1 de decembro un grupo de alumas e alumnos do IES A Sangriña, de diversos cursos, realizaron unha excursión a Compostela acompañados dos profesores Carlos Alonso, Antonio Cernadas e Alejo Diz. Visitaron, entre outras cousas, o convento de San Francisco, o Mosteiro de San Paio de Antealtares e a Catedral, onde - por grupos - puideron admirar e entender o Pórtico da Gloria, a Portada de Praterías, o Panteón Real e o Claustro.
Syndicate content