Cambio de número de teléfono

A Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria vén de cambiar o número de telefono do centro.

O novo número de teléfono da centraliña é: 886 11 00 60

O novo número de FAX é: 886 11 00 66

I Xornadas dos Libros ás Letras

19/04/2016 - 12:00
18/05/2016 - 21:00
Etc/GMT+1
O pasado 19 de abril deron comezo as primeiras Xornadas dos Libros ás Letras, organizadas por Normalización Lingüística. A programación inclúe numerosas actividades ata o 18 de maio programadas para o segundo recreo no salón de actos, e conta coa especial colaboración dos Departamentos de Linguas, Música, Debuxo e Filosofía.
Trátase dunhas xornadas abertas á participación de todas e todos, animádevos!

Conto das Três Nozes que eram romãs

15/04/2016 - 18:30
15/04/2016 - 19:30
Etc/GMT+1
O pasado venres 15 de abril, o Grupo Amador de Teatro Eu.Experimento do Camões-Centro Cultural Português em Vigo, representou o Conto das Três Nozes que eram romãs, que eram maçãs, que eram... dirixido por Vanesa Sotelo. O Departamento de Portugués do noso instituto, xunto coa Concellería de Cultura e o Instituto Camões foron os organizadores desta actividade cultural que foi recibida con entusiasmo por un numeroso e diverso público, onde destacaba a elevada presenza de nenos e nenas, que seguiron de maneira moi activa o xogo teatral. Obviamente, tamén asistiron moitas persoas do IES A Sangriña. Esperamos poder seguir ofrecendo este tipo de propostas culturais dirixidas á xente da nosa contorna interesada en aproximarse e mergullarse na riqueza lingüística e cultural da lusofonía.

Intercambio con Terni

O pasado venres despedimos os nosos socios e amigos italianos de Terni. Reservamos unha das visitas imprescindibles para o final: a subida aos tellados da Catedral de Santiago de Compostela e o seu merecido percorrido pola vila. Unha experiencia marabillosa para todo o grupo.
Agradecemos desde aquí a colaboración e implicación do profesorado, familias e alumnado participante. Semana curta pero moi intensa tanto en actividades, como sentimentos e intercambio cultural.

Aspettiamo la vostra prossima visita.

Syndicate content