Viaxe musical a Madrid

24/02/2014 - 08:00
27/02/2014 - 22:30
Etc/GMT+1

O pasado mes de febreiro os rapaces de 3º ESO viaxaron a Madrid para participar nunha actividade de formación musical que leva organizando o Departamento de Música desde hai varios anos e que está destinada a promover e ampliar a formación musical e cultural do noso alumnado.

Nesta ocasión asistiron a dous musicais: El Rey León e Hoy no me puedo levantar. Paralelamente visitaron algúns museos e o Zoo-Aquarium, e percorreron algúns dos lugares máis emblemáticos da cidade, como o Madrid das Letras ou o Madrid dos Austrias.

Xa se está a converter nun clásico desta viaxe atoparse con algún personaxe famoso: actores, músicos... Nesta ocasión coincidiron co xogador de fútbol David Villa nun dos restaurantes do Zoo-Aquarium.

Coma todos os anos, os rapaces viñeron encantados coa viaxe. O Departamento de Música considera moi importante, polo tanto, manter esta actividade para os vindeiros cursos.

Os profesores responsables desta actividade foron Alfredo Garrido Navas e Nuria Vázquez García, que acompañaron ao alumnado durante cinco días moi intensos.

Asistencia á ópera The Telephone, en Santiago de Compostela

31/01/2014 - 08:20
Etc/GMT+1

O 31 de xaneiro os rapaces de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO asistiron á ópera The Telephone, no Auditorio de Santiago de Compostela. A saída, organizada polo Departamento de Música, realizouse en horario de mañá, de 8:20 a 14:00 h, e os profesores acompañantes foron Nuria Vázquez García e Alfredo Garrido Navas.

The Telephone é unha ópera cómica nun acto con música e libreto do compositor italo-estadounidense Gian Carlo Menotti.

A Real Filharmonía de Galicia interpretou a ópera de Menotti, que é unha divertida parodia que fai unha crítica, a xeito de farsa, sobre a carencia de comunicación nas relacións humanas. A estrea da obra tivo lugar no Hecksher Theater de Nueva York o 18 de febreiro de 1947.

Os rapaces gozaron coa obra a pesares de que era a primeira vez que moitos deles asistían a unha ópera. O Departamento de Música procurará repetir esta experiencia nos vindeiros cursos.

Acto de homenaxe a Xela Arias e entrega de premios da VIII edición do Certame Literario

20/06/2014 - 20:00
Etc/GMT+1

Velaquí tendes o convite coa información sobre o acto de homenaxe a Xela Arias que terá lugar o vindeiro venres, 20 de xuño de 2014 ás 20:00 h no Fuscalho. Tamén se celebrará a entrega de premios, a escritora Marta Dacosta pronunciará unha conferencia sobre a autora homenaxeada e o grupo de teatro do Instituto, dirixidos por Alfredo Rodríguez, ofreceran un recital poético-teatral.

Syndicate content

Calendario do Centro

« Xullo 2014
LunMarMérXovVenSábDom

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.