Cambio de número de teléfono

A Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria cambiou o número de teléfono do centro.

O novo número de teléfono da centraliña é: 886 11 00 60

O novo número de FAX é: 886 11 00 66

Fondo solidario de libros de texto

Desde o 18 de maio ata o 23 de xuño está aberto o prazo para solicitar a participación no fondo solidario de libros de texto, así como para solicitar axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar, para o vindeiro curso 2016/2017. Estas axudas poderán ser solicitadas para o alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.

O modelo de solicitude poderase recoller na conserxería do centro e deberá presentarse na secretaría.

Podes consultar toda a información relacionada pinchando aquí

Memorias dun proxecto. Erasmus + BODY 2015-2016.

24/05/2016 - 19:44
Etc/GMT+1

Noraboa a todos os participantes e en especial aos usuarios, estudantes, traballadores, docentes e Directivas das Asociacións Avelaíña, San Xerome Emiliani, CEIP A Sangriña, IES A Sangriña e por suposto á Residencia Monte Tecla dos que temos tanto que aprender!

Grazas a todos e a todas pola vosa disposición, entusiasmo e participación.

Well done, everybody!

( Preme na imaxe para ver o vídeo)

Charla-coloquio sobre a situación do pobo Saharaui

14/05/2016 - 19:30
14/05/2016 - 21:00
Etc/GMT+1
Hoxe mércores, 18 de maio, ás 19:30 horas, no salón de actos do IES A Sangriña, activistas da SOGAPS (Solidaridade Galega co Pobo Saharaui) explicarán a dramática situación que se está a vivir nestes momentos no Sáhara Occidental. Nesta charla-coloquio, aberta a todo o público, falarase tamén sobre os diferentes proxectos e iniciativas levados a cabo para paliar os efectos desta crise humanitaria.
Syndicate content