Parabéns ao Mecalia Atlético Guardés, campión da División de Honor

27/05/2017 - 21:00
Etc/GMT+1

Parabéns a todo o equipo Mecalia Atlético Guardés!!!
Queremos felicitarvos en nome de toda a comunidade educativa do IES A Sangriña, especialmente ás nosas alumnas e ex-alumnas Estela Doiro, Anthía Espiñeira, Raquel Lorenzo, Yamila Melo, Ithasia Trigo, Beatriz Rebelo e Daniela.
Sodes un orgullo para o instituto e para toda a vila, e un referente para todo o noso alumnado. Os soños cúmprense cando se loita por eles.

Las amígdalas de mis amígdalas son mis amígdalas

26/05/2017 - 21:00
Etc/GMT+1

Ese é o título do espectáculo de Luis Piedrahita ao que asistiu o alumnado de 1 de Bacharelato a noite do pasado venres, no teatro García Barbón, en Vigo, acompañado do profesorado Isabel Rodríguez, Juanra Torres e Carme Pernas.

Foi unha noite diferente que gozamos e que repetiriamos sen dúbida!

Concurso de fotografía para a Igualdade

15/05/2017 - 08:20
09/06/2017 - 14:00

Concesión do Proxecto K102 para o vindeiro curso

Para o vindeiro curso 2017/18 o IES A Sangriña participará no Proxecto Erasmus+ KA102.

Ofertaranse as seguintes bolsas para Lisboa:

• 3 bolsas para estudantes do Ciclo Medio de Xestión Administrativa para realizar a FCT.
  • 3 bolsas para estudantes do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes para realizar a FCT.
  • 4 bolsas para estudantes dos Ciclos de Carrozaría e Electromecánica de vehículos para realizar a FCT.
  • 3 bolsas para docentes das tres familias profesionais existentes no centro.
No mes de setembro realizarase o proceso de selección das persoas participantes.
Syndicate content