O IES A Sangriña organiza o IX certame de poesía Xela Arias

Un ano máis, o IES A Sangriña convoca este certame coa finalidade de dar a coñecer a obra da autora homenaxeada e tamén para axudar aos mozos e mozas que comezan o camiño da creación poética en galego.

Xela Arias é a poeta moza, valente, que abre novos camiños na nosa literatura; comprometida co galego e co mundo en que lle tocou vivir. O seu breve paso polo noso instituto, onde foi profesora, deixou afectos e lembranzas que seguen e seguirán vivas. A súa obra e o seu compromiso son tamén exemplo que lle ofrecemos aos  rapaces e rapazas que queiran aceptar o reto de seguir ese camiño.

O certame está dirixido a alumnado de 12 a 20 anos en dúas modalidades con diversos premios. A data límite de presentación é o día 3 de xuño de 2015. No cartel das bases pódese ampliar información. Tamén se poden solicitar información e resolver dúbidas sobre o certame no correo do instituto: ies.sangrina@edu.xunta.es.

Podes descargar as bases do certame no seguinte enlace.

Escola de familias

O día 18 de maio comeza no CIM a Escola de Familias organizada polo IES A Sangriña.

Coma nos cursos anteriores desde o IES A Sangriña ofrecémoslles ás familias do noso alumnado e tamén dos outros centros educativos do Concello a posibilidade de participar no obradoiro PAIS E NAIS EFICACES, dirixido polo psicólogo Esteban Figueirido.
Os excelentes resultados das anteriores convocatorias anímannos a seguir ofrecendo esta oportunidade formativa para as familias interesadas en adquirir recursos para resolver con eficacia os problemas que se lle poden presentar en relación coa educación dos seus fillos e fillas.
As persoas interesadas en participar poden inscribirse no instituto ou no CIM do Concello.

Podes descargar a ficha de inscrición e o cartel nos seguintes enlaces.

Día de Europa

O Día de Europa (9 de maio) celébrase a paz e a unidade do continente. Esta data conmemora o aniversario da histórica "Declaración de Schuman". Nun discurso pronunciado en París en 1950, o ministro francés de Asuntos Exteriores, Robert Schuman, presentou a súa idea dunha nova forma de cooperación política que fixera impensable un conflito bélico entre as nacións europeas.

Esa idea era a dunha institución europea que mancomunara e xestionara a produción de carbón e aceiro. Xusto un ano despois, firmouse o Tratado polo que se creaba esa institución. A proposta de Schuman considérase o comezo do que é hoxe a Unión Europea.

Syndicate content

Calendario do Centro

« Maio 2015
LunMarMérXovVenSábDom

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.