No Faro de Vigo

06/12/2016 - 00:00
08/12/2016 - 00:00
Etc/GMT+1

Esta semana o noso centro estivo presente na prensa.

O pasado martes Faro de Vigo publicaba unha noticia sobre a participación do centro no proxecto EpDLab, proxecto centrado na educación en valores e novas tecnoloxías, e no que participamos desde o curso pasado. Podedes ler a noticia aquí.

O xoves, de novo no Faro, unha referencia ao éxito do noso alumnado no Rally Matemático e Científico Sen Fronteiras (rally que ganaron tres anos seguidos) e a visión que ten ao respecto o director do centro, dentro dunha reportaxe máis ampla sobre a excelencia no ensino galego, en relación aos resultados do informe PISA. Tendes dispoñible a reportaxe completa aquí, e a referencia ao noso centro aquí.

Proxecto Corpo: Nadal en familia

30/11/2016 - 10:00
Etc/GMT+1
O pasado mércores 30 de novembro celebrouse nas instalacións da Residencia Monte Tecla unha xuntanza de máis de 80 persoas para realizar un taller creativo de manualidades. Con tan só porexpán, la e cartolinas, mans infantís, adolescentes, adultas e anciás crearon xuntas unha árbore de Nadal.

Coma sempre, participaron usuarias e usuarios do CEE San Xerome Emiliani, da Asociación Avelaína e da Residencia Monte Tecla, alumnado do CEIP e IES A Sangriña, constituíndo un abano de persoas de entre 5 e 80 anos de idade. En tan só 90 minutos, cada cal coa súa función e responsabilidade, confeccionaron unha árbore única e decorativa acorde á diversidade e xenialidade dos seus autores. Parabéns!

Nin unha menos

25/11/2016 - 12:00
Etc/GMT+1

O pasado venres 25 de novembro, Día Internacional da Violencia contra a Muller, xuntámonos no vestíbulo do centro para ler e escoitar reivindicativos poemas das nosas grandes autoras, con intención de visibilizar e sensibilizarnos ante un problema tan grave que vive a nosa sociedade. É esperenzadora a alta participación que tivo esta actividade.

Proxecto Corpo, un mosaico de emocións

Tras os exitosos resultados obtidos co Proxecto Erasmus + BODY o pasado curso e o grande impacto conseguido a nivel comarcal, os cinco socios guardeses (IES e CEIP A Sangriña, CEE San Xerome Emiliani, Asociación Avelaíña e a Residencia Monte Tecla) acordan seguir a súa andaina constituíndo un grupo de traballo para desenvolver un proxecto local común, o proxecto CORPO, coordinado polo IES A Sangriña da Guarda.

O novo proxecto nútrese da aprendizaxe e herdanza do Proxecto BODY Erasmus+, que viñemos desenvolvendo o pasado curso 2015-2016 baixo a coordinación francesa do Collège Boris Vian de Dunkerque no que nos inspiramos para asentar as bases deste novo concepto.

Este curso pretendemos seguir os principais obxectivos do proxecto BODY (benestar físico e psíquico, inclusión e integración social) agradecendo ao coordinador francés Fabrice Tondeur o seu deseño e conceptualización, pero desta volta será desenvolvido a menor escala, centrándonos esencialmente en actividades comarcais.

Unha xuntanxa de máis dun centenar de persoas.

Este curso, iniciamos as actividades locais cun taller de manualidades de decoración de Nadal e un obradoiro de danza que culminará nun festival de danza tanto na Residencia como no IES A Sangriña ao que acudirán participantes dos 5 colectivos e os seus familiares.

Reconceptualización e definición.

Syndicate content

Calendario do Centro

« Decembro 2016
LunMarMérXovVenSábDom

Lexislación

Noticias e recursos

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.