Amigos da Terra no noso instituto

16/12/2017 - 08:20
Etc/GMT+1

Dentro do proxecto interdisciplinar “Plastic Free A Guarda” / “A Guarda sen plástico” que estamos levando a cabo en 1º. de ESO este curso, o pasado 16 de decembro recibimos no instituto a María Durán e dúas compañeiras máis de Amigos da Terra.

Nunha interesantísima charla-obradoiro presentáronnos e invitáronnos a reflexionar sobre moitos temas relacionados co consumo e o coidado do medio natural: a nosa responsabilidade no consumo, o sobreconsumo, a obsolescencia programada, a necesidade de analizar a orixe e impacto medioambiental e social dos produtos que mercamos, o comercio xusto, a mochila ecolóxica, a importancia de rexeitar, reducir, reparar, reutilizar e alongar a vida dos materiais, a alargascencia… Moito que pensar e traballar.

Con elas planificamos tamén unha campaña para promover a redución do uso dos envases e bolsas plásticas en A Guarda e organizamos un pequeno mercado de troco que nos amosou como outras persoas poden necesitar ou darlle uso aos obxectos que nós xa non necesitamos ou non utilizamos, alongando a súa vida útil.

Rally solidario con Marrocos

varias imaxes do rally

A pasada semana chegaron de percorrer máis de 4000 kms nun rally solidario seis integrantes entre os que se atopaban dous profesores do IES A Sangriña, Domingo Caldevilla e Luís Carballido. Este rally, que se levou a cabo entre o día 27 de decembro e o 4 de xaneiro, tiña como finalidade facer chegar material escolar ás nenas e nenos das zonas máis desfavorecidas de Marrocos.

En colaboración coa asociación Conrazones, o Departamento de Automoción do noso centro revisou e preparou os vehículos utilizados na travesía para poder soportar as condicións extremas de condución. O bo traballo dos alumnos na preparación dos vehículos fixo que todo transcorrese con total normalidade, sen ningún problema mecánico en toda a viaxe.

A ruta comezou na Guarda camiño Tarifa, e de alí a Tánxer ata Errachidia, atravesando numerosos poboados e tamén as dunas de Merzouga, lugar de extrema dureza para máquinas e pilotos. En total repartiron mais de 300 kg de material escolar e roupa así como lentes de visión para nenas e nenos dos diversos colexios que visitaron.

Unha andaina pola astronomía

16/01/2017 - 16:00
Etc/GMT+1

O próximo luns día 16 visitará este centro un matemático e operador de telescopios que nos trasladará un pouco máis preto das estrelas. O noso conferenciante é Víctor Tilve, licenciado en Matemáticas pola Universidade de Santiago de Compostela, estudante no programa de doutoramento do Observatorio Astronómico Ramón María Aller da mesma Universidade, e na actualidade traballa no Centro de Estudios de Física del Cosmos de Aragón.

Esta charla vai dirixida a alumnado de 1º e 2º de Bacharelato Científico e Tecnolóxico, dada a relación cos contidos dalgunhas das materias presentes no currículo destes cursos. O tema a tratar será un percorrido pola Astronomía, sen afondar en conceptos técnicos, así como unha breve introdución ao traballo que Víctor está a realizar no Observatorio Astrónomico de Javalambre (Teruel).

Ademais da información que se poida tratar na charla, tamén teremos oportunidade de satisfacer a nosa curiosidade mediante unha rolda de preguntas que, sen dúbida algunha, o noso conferenciante responderá de moi bo grao.

Desde o Departamento de Matemáticas animamos a todo o profesorado que se atope dispoñible a achegarse ata o salón de actos para participar desta charla que, de seguro, será moi entretida.

Festival de Nadal: danza pola integración

20/12/2016 - 10:00

momentos do festival
O pasado 20 de decembro, no desenvolvemento do proxecto CORPO, celebrouse no salón de actos do centro un festival de danza para a inclusión a cargo da coreógrafa Sheila Loira. Coma sempre, participaron os cinco integrantes do proxecto (A Asociación Avelaíña para a axuda ás Persoas con Enfermidades Mentais, o CEE San Xerome Emiliani, CEIP e o IES A Sangriña e a Residencia Monte Tecla para A Terceira Idade).

Bailarinas e bailaríns desde 5 anos de idade ata máis de 80 presentaron as súas coreografías, froito da constancia e perseverencia amosadas nun obradoiro de danza desenvolvido ao longo do trimestre. Foron convidadas ao evento as familias dos bailarins, alumnado de 1º e 2º de ESO e profesorado do centro. Máis de 200 persoas gozaron dun festival inesquecible, cheo de emocións, ritmo e sentimentos.

Parabéns a todas e todos e felices festas!!

Syndicate content

Calendario do Centro

« Xaneiro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

Lexislación

Noticias e recursos

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.