Filemón o engurrado (Contos do mundo)

19/03/2017 - 10:00
Etc/GMT+1
A India foi o país ao que viaxaron rapaces e rapazas de 6º de Primaria do CEIP e 2º de ESO do noso instituto, acompañados de Neves Rodríguez, na novena sesión do proxecto de Contos do Mundo. O conto escolleito desta volta foi Filemón o engurrado, unha fermosa historia sobre un vello elefante, escrita por Michael Ende, que cativou ao auditorio.
Velaquí as fotos, cedidas polo CEIP. Máis información en BiblioPepiño.

8º Torneo de Badminton Escolar do Val Miñor

24/03/2017 - 16:00
24/03/2017 - 18:30
Etc/GMT+1

O alumnado de ESO do noso centro participou o pasado venres no 8º Torneo de Badminton Escolar do Val Miñor, celebrado en Baiona, con moi bos resultados: na categoría de cadetes feminino, quedaron segundas, terceiras e cuartas; na categoría cadetes masculino, terceiros; na categoría infantil feminino, terceiros e cuartos.

Día da muller (reportaxe)

08/03/2017 - 08:20
Etc/GMT+1
O pasado 8 de marzo, Día da Muller, o IES A Sangriña sumouse ao paro internacional das mulleres: vestindo roupa de cor negra, solidarizándonos con todas as mulleres que sofren violencia machista, e facendo unha cadea humana, como símbolo de unidade fronte a estes ataques diarios aos nosos dereitos.

Os tres porquiños de Venecia (Contos do mundo)

15/03/2017 - 10:00
Etc/GMT+1

Os tres porquiños de Venecia é o título do conto teatralizado que o alumnado de 1º de ESO, coa profesora Menchu Costa, preparou para as cativas e os cativos de 4 anos do veciño CEIP A Sangriña, dentro do proxecto de ambas as dúas Bibliotecas titulado Contos do mundo, sobre o que levamos varias semanas informándovos.

Coma sempre, o lugar do encontro foi o colexio, aínda que desta volta no canto da biblioteca, a sesión tivo lugar no salón de actos. Este alumnado de 5º de Educación Infantil está a traballar nun proxecto sobre Italia, país co que gardaba relación o conto representado.

Velaquí as fotos, cedidas polo CEIP. Máis información en BiblioPepiño.

Syndicate content