A Sangriña nos medios portugueses

21/02/2015 - 15:00
Etc/GMT+1

O pasado 21 de febreiro, alumnado e profesorado de Lingua Portuguesa foron entrevistados pola cadea portuguesa RTP para o seu telexornal, O Jornal da Tarde.

Podedes velo nesta ligazón, avanzando ata o minuto 24 (24:50).

Plan Director da Garda Civil sobre a mellora da convivencia escolar

Os días 23 e 25 de febreiro, o comandante da Garda Civil de A Guarda, Eligio Rivas Freiría, impartirá unhas charlas no noso Centro sobre "Prevención e loita contra a violencia de xénero", destinadas ao alumnado de Ciclos Formativos, PCPI, 3º e 4º da ESO e 1º de Bacharelato.

Anteriormente, e tamén incluídas dentro do "Plan Director da Garda Civil para a mellora da convivencia escolar", celebráronse, nos meses de decembro e xaneiro, outras charlas orientadas á "Prevención do consumo de alcohol e drogas" e á "Prevención do acoso escolar". O Cabo da Garda Civil,  Manuel Martínez,  foi o encargado da exposición desta última, á que asistiron alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO.

Alumnado de 4 ESO analiza sedimentos no CUVI

Alumnos e alumnas de 4º de ESO desprazáronse ás instalacións dos laboratorios de Xeoloxía da Facultade de Ciencias para analizar sedimentos recollidos ao longo da desembocadura do río Miño.

Baixo a supervisión do Dr. Miguel Nombela e acompañados polo Profesor de Bioloxía e Xeoloxía, Juan Hermida, o alumnado realizou unha caracterización de sedimentos en base á súa composición granulométrica e contido en CaCO3, que foron recollidos ao longo da desmbocadura do río Miño, desde Eiras ata a praia de Area Grande.

O obxectivo da investigación é describir como varían os parámetros analizados ao longo do tramo analizado.

Este traballo de investigación enmárcase dentro do Proxecto "Un Mar de Coñecemento" que se vén desenvolvendo ao abeiro dos contratos Programa que o IES A Sangriña vén desenvolvendo nos últimos anos en colaboración co Campus do Mar.

Podes seguir as novas do Proxecto neste enlace.

Syndicate content

Calendario do Centro

« Marzo 2015
LunMarMérXovVenSábDom

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.