Convocatoria de asemblea da ANPA

24/10/2014 - 20:30
Etc/GMT+1
A ANPA convoca a pais e nais do alumnado do noso centro a unha asemblea xeral ordinaria que se celebrará o vindeiro venres 24 de outubro de 2014 ás 20:30 h, en primeira convocatoria e ás 21:00 h en segunda convocatoria, no salón de actos do IES A Sangriña, coa orde do día que se detalla no arquivo adxunto.

Probas de nivel para Erasmus+ FP ciclos medios

15/10/2014 - 16:30
Etc/GMT+1

Convócase os candidatos para as mobilidades Erasmus+ ás probas de nivel de idioma que se celebrarán o mércores 15 de outubro ás 16:30 h nas aulas 16 e 18.

Premiado o Proxecto Socheo, no que participa o IES A Sangriña

29/09/2014 - 12:00
Etc/GMT+1

A inicitiva Proxecto Socheo, na que participa o Instituto, resultou premiada no certame de alfabetización audiovisual convocado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.
O proxecto Socheo é unha proposta de recuperación de material audivisual dirixida por Xurxo González (Xurxo Chirro) e Gustavo González. O dito proxecto está pensado para traballar con alumnado de ESO e está aberto á colaboración de todo departamento e profesorado interesados en participar. Proximamente terá lugar unha reunión informativa para explicar os detalles do proxecto, actividades previstas, organización do traballo e demais aspectos.

Máis información no arquivo adxunto.

Ligazón á noticia na web do Ministerio:

Ligazón á noticia na web da Consellería:
Syndicate content