Plan Xeral Anual

No seguinte arquivo adxunto podedes consultar o Plan Xeral Anual do IES A Sangriña, para o presente curso 2016-2017.

Cousas, de Castelao

07/02/2017 - 11:00
07/02/2017 - 14:00
Etc/GMT+1

momento da representación

O alumnado de ESO e Bacharelato asistiu, o martes pasado, día 7 de febreiro, á representación teatral da adaptación da obra Cousas de Castelao por parte da compañía Os Quinquilláns Teatro. Arredor duns cento cincuenta alumnas e alumnos do centro, desde 2º de ESO ata 2º de Bacharelato, acompañados por todo o profesorado do Departamento de Lingua e Literatura Galega, gozaron ese día co espectáculo que a dita compañía ofreceu no Auditorio do Rosal.

A obra Cousas de Castelao é a base dun texto no que Lucho Penabade e Tero Rodríguez recollen os grandes temas abordados polo autor rianxeiro -desde o amor á morte pasando pola soidade, a emigración ou a xustiza social- ao tempo que dan forma a unha obra de teatro dentro do teatro. Penabade e Rodríguez dan vida nestas Cousas a Xosé e Teresa, dous actores que tamén se enfrontan ao reto de dar vida, á vez, aos relatos de Castelao.

Calendario de reserva e admisión para o curso 2017-2018

Solicitude de reserva de praza para os centros adscritos:

• CEIP Manuel Rodríguez Sinde.
  • CEIP As Solanas.
  • CEIP A Sangriña.

Prazo de solicitudes: do 1 ao 15 de febreiro.

A solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe.

Solicitude de admisión de praza para o alumnado que veña doutro centro e non sexa de centros adscritos:

• CPR Padres Somascos.
  • CPR San José (Carmelitas).
  • CPI Manuel Suárez Marquier.
  • Outros centros.

Prazo de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo.

O alumnado matriculado neste centro ten garantida a súa permanencia, polo tanto, o cambio de curso non requirirá uno novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

Detállase no arquivo adxunto a documentación que hai que presentar.

axenda

Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior

06/02/2017 - 09:00
15/02/2017 - 14:00
Etc/GMT+1

Comeza o período de inscrición para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Prazo de inscrición: do 6 ao 15 de febreiro de 2017, ambos incluídos.

Pódese consultar a Orde do 22 de decembro de 2016 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano
2017 na seguinte ligazón:

Máis información sobre as probas de acceso en:

Na seguinte ligazón poderase consultar o calendario das probas de
acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior de
formación profesional.

Syndicate content