EXPERIENCIAS "Proxecto EPDLAB. Laboratorio de Educación para o Desenvolvemento"

Deixámosvos aquí o enlace á revista Convives nº22 - Ciberconvivencia e Cidadanía Dixital, na que a compañeira Gisela González Iglesias conta as experiencias do Proxecto EPDLAB, Laboratorio de Educación para o Desenvolvemento, que levou a cabo no noso centro e este ano no IES Castro Alobre (Vilagarcía de Arousa).

PROBAS LIBRES PARA TITULOS DE FP

O vindeiro martes 12 de xuño teremos no salón de actos do centro ás 09:00 a xornada de acollemento para o alumnado matriculado nas probas libres de FP.

BOLSAS EUROLINGUA

Por sexto ano consecutivo Eurolingua Venairlanda convoca as súas bolsas para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluido. Son un lote global de 20 bolsas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación orzamentaria aportada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Este ano dúas das súas bolsas concedéronllas ás nosas alumnas Elsa Vázquez Rodríguez (2º BACHARELATO) e Claudia Gómez Lomba (3º ESO).

Parabéns!

Syndicate content

Calendario do Centro

« Xuño 2018
LunMarMérXovVenSábDom

Lexislación

Noticias e recursos

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.