Cambio de número de teléfono

A Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria vén de cambiar o número de telefono do centro.

O novo número de teléfono da centraliña é: 886 11 00 60

O novo número de FAX é: 886 11 00 66

Alumnado de 4º ESO investiga na Universidade de Vigo

Un grupo de alumnos e alumnas de 4º ESO A acudiu o pasado mércores 10 de febreiro aos laboratorios de Xeoloxía da Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo para realizar unha análise de sedimentos da desembocadura do río Miño.

O traballo de investigación centrouse na análise granulométrica de mostras de sedimentos recollidos na praia de A Lamiña mediante un proceso de tamizaxe en seco. Así mesmo, realizouse unha determinación do contido en carbonato de calcio, o cal é indicativo da actividade biolóxica no areal.

Nos últimos anos o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía vén desenvolvendo este tipo de traballos ao longo dunha ampla marxe da desembocadura do río Miño e este ano o alumnado presentará os resultados dos seus traballos ao Premio Luís Freire, convocado polos museos coruñeses. Concurrirán tamén a este certame científico outros dous traballos que teñen por obxectivo actualizar a pegada ecolóxica do centro e a influencia das fases lunares nos nacementos.

Podes ver máis información consultando o BLOG de Contratos Programa

Probas de acceso aos Ciclos Formativos

No DOG do 11 de febreiro de 2016 publicouse a Ordee do 2 de febreiro de 2016 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2016.

Para acceder ao DOG pincha aquí

Reportaxe do intercambio co Lycée Jean Bart de Dunkerque

12/01/2016 - 00:00
19/01/2016 - 20:00
Etc/GMT+1
Reportaxe do intercambio co Lycée Jean Bart de Dunkerque (Francia), realizado por alumnado de 1 de bacharelato no pasado mes de xaneiro, dentro do Proxecto BODY.

SHORT MOBILITY FRANCE-SPAIN 2016 por

Syndicate content