"55.ª concurso Coca-Cola jóvenes talentos"

17/04/2015 - 16:00
Etc/GMT+1
O pasado vernes, 17 de abril de 2015, as alumnas de 2º de ESO Sabela Martínez González, Uxía Vicente Villa, Lucía Braga Vicente e Jeanette Conde González participaron no "55.ª concurso Coca-Cola jóvenes talentos- Premio de relato corto" que se celebrou en Vigo. Dentro dun par de semanas coñeceranse os relatos e autores seleccionados. ¡Sorte para todas!

Cea-homenaxe a Juan

08/05/2015 - 22:00
Etc/GMT+1

O vindeiro venres, 8 de maio, xuntarémonos para facerlle a despedida a Juan, conserxe de toda a vida do IES A Sangriña.

Alumnado de 4º de ESO realiza experiencias de Biotecnoloxía na Universidade de Vigo

Alumnado de 4º de ESO participante no proxecto "Un mar de coñecemento" que se ven desenvolvendo nestes últimos anos ó abeiro dos Contratos Programa, desenvolveu técnicas de biotecnoloxía no laboratorio de Xenética dirixido pola Doutora Paloma Morán, da Facultade de bioloxía da Universidade Vigo.

Entre as técnicas aplicadas, realizaron identificación do sexo de salmón mediante PCR, electroforese e tinción do ADN amplificado. Asimesmo purificaron plásmidos a partir dun cultivo bacteriano.

Para ver mais poder consultar o blog do proxecto

Syndicate content