Alumnado de Ciclos realiza a FCT no estranxeiro

01/04/2017 - 09:00
Etc/GMT+1

Este ano volvemos levar a cabo o proxecto Erasmus+ KA102 en Formación Profesional: a realización da formación en centros de traballo ( FCT) relacionados cos seus respectivos ciclos levarase a cabo no estranxeiro, e terá lugar desde o 3 de abril ata o 21 de xuño.

Consideramos prioritario que o noso alumnado se integre nos novos mercados laborais europeos e que poida pór en práctica os coñecementos específicos da súa especialidade nun contexto diferente ao cotián.

Este ano o programa desenvolverase en Portugal, concretamente en Lisboa. É o terceiro ano que realizamos as prácticas neste país veciño, dous en Lisboa e un en Madeira, con resultados óptimos. Non esquezamos o valor engadido para a comunidade dada a situación fronteiriza da nosa localidade e a posibilidade de abrirse un novo e amplo mercado laboral.

O alumnado seleccionado recibiu previamente formación cultural e lingüística coa profesora nativa Sonia Almeida.

As persoas seleccionadas para o programa son:

Contos do mundo: Suecia

06/04/2017 - 09:10
Etc/GMT+1

Viaxamos a Suecia a través das lendas e os mitos, na derradeira sesión do proxecto Contos do mundo, que levamos a cabo entre o IES o e CEIP A Sangriña, coordinado por ambas as dúas Bibliotecas.

Desta volta, o noso profesor Rafael Adalid deleitou con narracións mitolóxicas e tradicionais ao alumnado de 4º de Primaria B.

Velaquí as fotos, cedidas polo CEIP. Máis información en BiblioPepiño.

Dragóns de Senegal (Contos do mundo)

28/03/2017 - 09:10
Etc/GMT+1
El dragón que se comió el sol e Yimilimuli y el dragón son dous contos senegaleses que o alumnado de Lingua Castelá de 2º de ESO bilingüe, acompañado da súa profesora Isabel Rodríguez, lle foi contar ao grupo de 5º A de Primaria co CEIP, dentro do proxecto Contos do mundo, coordinado por ambas as dúas bibliotecas.

Velaquí as fotos, cedidas polo CEIP. Máis información en BiblioPepiño.

A Sangriña, subcampioa galega no Rally Matemático

30/03/2017 - 12:00
Etc/GMT+1

Celebrouse a final galega do Rally matemático Sen Fronteiras o pasado xoves na facultade de Química, en Santiago de Compostela. O equipo que representaba o IES A Sangriña, conformado por alumnas e alumnos de 1° de ESO, quedou na segunda posición, no posto de subcampión. O primeiro posto foi para o IES Rosalía de Castro, de Compostela, e o terceiro para CPR San Fermín, de Caldas de Reis.
O noso equipo fíxoo xenial e apenas unhas décimas o separou do campión. Parabéns ao grupo!

Syndicate content

Calendario do Centro

« Abril 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

Lexislación

Noticias e recursos

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.