Exposición

Nesta páxina iremos poñendo distintos documentos, susceptibles de ser procesados informaticamente. A orde a seguir e a cronolóxica.

Data Acto Reseña
Octubre-90 No curso 90-91 un grupo de alumnos do INstituto venceron no concurso "Encuentro Junvenil Banesto". Neste enlace atoparás a reseña do periodico La Región sobre o acontecemento.
9-decembro-91 O anagrama, controvertido, ten un nacemento. Esta é a acta o Xurado que o premiou. En formato PDF
Curso 89-93 Os chanquiñas, grupo de rapaces que estudiaron entre os cursos 89-93 no centro dinamizaron o centro, forman parte inseparable do mesmo.
Curso 96-97 Gaiola Aberta. Especial Discriminación parte da revista premidada co premio Euroescola-97. Tamén podes ver a foto e artigo de La Región (2 Mg en Pdf)
Cuso 96-97 Encuesta Sobre gustos y preferencias
Marzo-96 A Xubilación do Bedel Pepe Gonzalez marcou un momento no centro e no alumnado. O corredor dereito do primeiro andar leva o seu nome.
Moitos Anos O grupo de teatro Leria tivo moitos anos de funcionamente baixo a dirección de Elvira Rodriguez Martinez. Temos na esquerda un teatro leído no ano 92-93 e neste arquivo de La Región do ano 96 un premio que obtiveron (5 Mg en Pdf)
Xoves Intérpretes Dende o ano 88 Merces Lozano coordinou esta serie de xoves que fixeron as delicias en moitos.
A Informática No Instituto Secundino Lorenzo presentanos unha pequena historia da Informática neste Centro.
Os Couceiros Páxina propia elaborada por Secundino Lorenzo sobre este grupo que rematou os seus estudios no curso 93-94
Luis Seco Luis Seco colabora con una serie de fotos del curso 83-84 y de Baloncesto de la época
Baloncesto Nino Santos conta unha breve historia con fotos do Baloncesto do Ies As Lagoas
Conchita Pérez Conchita Pérez Requejo desde Belgica quiere participar con unas fotos del curso 83-84.

Principal ] Actos ] ActoMaio ] [ Exposición ] O Libro ] Instituto ] O Video ] O Cartel ] Creditos ]

AnimadoComputer.gif (8557 bytes)

copyright © Vicente Santos para  I.E.S. As Lagoas-Ourense all rights reserved.
Deposito Legal: OU-101/2003 Versión Web con data 29/10/03