Artigos Comentarios Martes, 19 Marzo 2024

Xeral | 12 Xan 2021

Nova etapa da Anpa Peregrina

O  18 de novembro de 2020 en asemblea extraordinaria foi escollida unha nova directiva da asociación, que quedou composta por:

Presidenta: Esther Martínez Piñeiro

Secretaria: Lucía Castro Díaz

Tesoureira: Elvira Martínez López

Vogal: Ana  García Santiso

Xeral | 10 Xuñ 2014

ANPA Peregrina › Crear unha Nova Anotación — WordPress

Xeral | 23 Set 2013

EN DEFENSA DO ENSINO PÚBLICO

cartaz-plataforma-marcha-a.jpg

O próximo 28 de setembro a Plataforma Galega en defensa do Ensino Público ten convocada unha marcha sobre Compostela, que vai arrincar de catro puntos da cidade (o Tambre, o Monte do Gozo, o CEIP de Lamas de Abade e a Ponte da Rocha) ás 10:30 horas e confluirá, logo dunha camiñada na Praza de praterías ás 12 horas.

Cando esteamos na Praza de Praterías, faremos un breve acto, lectura dun manifesto, unha pequena actuación musical, e non moito máis porque a pretensión é que remate á unha da tarde.

Para este acto virán xentes de todo o País, porque a LOMCE está xa a punto de ser unha realidade e quédannos moi poucas ocasións de lle demostrar a este goberno que é unha lei que non queremos, e que ten un enfoque que non desexamos como sociedade.

De momento xa conseguirmos, a base de mobilizacións permanentes, a promesa de todos os grupos parlamentarios de derrogar esta lei no momento en que cheguen ao Goberno; agora tócanos continuar para que a Lei saía, se chega a saír, tocada e feble.

Por iso, dende a nosa anpa animámosvos a participar, a que se nos vexa alí, con todos, dicindo que NON á LOMCE, e que SI ao futuro dos nosos servizos públicos, e ao futuro dos nosos fillos e fillas na escola de todos.

Saúdos

Xunta directiva da Anpa

Curso novo, tema novo | 30 Abr 2013

MATEMÁTICAS: ATENCIÓN PROFES E FAMILIAS

PROXECTO ESTALMAT GALICIA para o estudo do talento en Matemáticas. Visitade esta web: http://www.estalmatgalicia.com/

Xeral | 30 Abr 2013

Campamentos deportivos

De interés para rapaces e rapazas nados entre 1999 e 2003: o Concello de Santiago oferta 35 prazas nos Campamentos Deportivos da Deputación de A Coruña.

Máis información neste enlace

Baixa o tríptico coa ficha de inscripción

Curso novo, tema novo | 29 Abr 2013

Educad aos nenos e non será necesario castigar aos maiores

cartel-anpa-loli.jpg

Co Programa KTORCE-18 preténdese achegar a Lei 5/2000, reguladora da responsabilidade penal dos menores aos seus protagonistas, os adolescentes e as súas familias

INTERVEN: Ana Pérez Figueroa, Educadora Social “coordinadora da área de reforma”da asociación Arela.
A Asociación ARELA traballa dende o ano 2000 na execución de medidas xudiciais impostas a adolescentes e mozos/as por delitos cometidos antes de cumprir a maioría de idade.

DIA, LUGAR E HORA: 7 de maio de 2013, ÁS 18:30 horas no salón de actos do IES Eduardo Pondal na rúa Rúa do Doutor Maceira, 9 (ao lado do Hotel Peregrino). TF. 981 522154

Asistencia: Recomendada para pais/nais con fillos/as adolescentes ou con fillos/as pequenos, educadores/as, profesorado e representantes dos medios de comunicación pola súa laboura de difusión e comunicación
SERVICIO DE GARDERIA

Curso novo, tema novo | 03 Abr 2013

AXUDAS DA XUNTA PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

De interes para alumnado de ESO e Bacharelato. Adxuntamos arquivo completo do DOGA de 22 de marzo de 2013.
axudasle1.pdf

Curso novo, tema novo | 19 Mar 2013

REUNIÓN INTERCAMBIO CON CANADÁ

XOVES, 21 DE MARZO DE 2013, 18.00 h.

IES EDUARDO PONDAL

Achego información sobre a organización OSEF que realiza intercambios de estudantes entre 13 e 17 años con estudantes de Canadá, procedentes de Alberta (zona anglófona).

A persoa de contacto en Galicia é Natalia Fuentes (canada.osef@gmail.com).

O día 21 de marzo, ás 18.00, no IES Eduardo Pondal, haberá unha reunión informativa en Santiago cas familias interesadas.

Os españois viaxan a Canadá a mediados de agosto ata finais de outubro (aprox. 9 semanas), comezando o curso alá cos sus corresponsales, nos High School que estudan eles e escollendo aquellas asignaturas que crean máis convintes durante eses dos meses. A vida faise ao l 100% ca familia. Eles veñen aquí nos meses de febreiro e marzo. Irían a clase no Instituto cos nosos (ainda que este tema está sin tratar co Director por parte da organización, pero ningún centro púxolles problema ata agora). Este é o primeiro ano que o fan en Galicia. Xa participaron rapaces de Madrid, Valencia e Pais Vasco.

Xeral | 19 Mar 2013

XUNTANZA IMPORTANTE XOVES, 21 MARZO, 17 H. IES PONDAL

AOS PAIS E NAIS DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA DOS CEIP QUIROGA PALACIOS E ROXOS E DO COLEXIO A MILAGROSA
Prezadas familias:

Nesta semana na que os alumnos e alumnas de sexto de primaria teñen que facer a reserva de praza nos centros de ensino secundario aos que están adscritos, dende a ANPA do IES Eduardo Pondal temos o gusto de convidarvos a unha reunión informativa sobre este centro que terá lugar o xoves, 21 de marzo de 2013, ás 17.00h no IES Eduardo Pondal.

Para isto contaremos ca presenza do Director do instituto, teremos a oportunidade de coñecer o Centro e compartir as nosas dúbidas.

Como seguramente saberedes, neste próximo curso, o CEIP de Ventín deixará de estar adscrito ao noso Instituto, xa que comezará o seu funcionamento o IES do Milladoiro. Isto suporá algúns cambios (sobre todo no transporte).

Esperando saudarvos en persoa o xoves, recibide un cordial saúdo

A Xunta Directiva da ANPA do IES Eduardo Pondal

Xeral | 19 Feb 2013

TABOLEIRO DA ANPA - BECAS INMERSIÓN LINGÜÍSTICA