Inicio arrow Organización arrow Actividades Extraescolares arrow Unha ollada a Keith Haring
Unha ollada a Keith Haring PDF Imprimir Correo-e
martes, 29 mayo 2007

Hoxe un grupo de alumnos de 3º ESO visitóu ,coas profesoras de debuxo e de inglés, a exposición de Keith Haring, o emblemático artista neoiorquino,. Fillo do Pop Art, Haring comenzóu a traballar nas paredes do metro de Nova York, colaboróu con Andy Warhol e desenvolveu un estilo fácilmente identificábel baseado na liña.Os seus sinxelos símbolos expresivos falan da vida, da enerxía, da amizade, máis tamén do racismo e outros problemas sociáis. A colección é a única no mundo que recompila toda a obra impresa do artista.

Na visita, se lles explicaron ós alumnos os símbolos e a linguaxe plástica da sua obra. No obradoiro, os alumnos convertíronse en artistas para debuxar sobre un panel creando imaxes que poidan funcionar a modo de selo persoal, como fixo Keith Haring co seu “bebé radiante”.

Haring heart

A exposición pódese ver na Sede Fundación Caixa Galicia de Ferrol, no Cantón, ata o 10 de Xuño.

Páxina oficial de Keith Haring

Haring para nenos, interactiva