Axudar a Haití PDF Imprimir Correo-e
domingo, 17 enero 2010
 Durante a semana do 18 ao 22  terá lugar unha recollida de donativos na Sala de Xuntas do Centro. Con esta iniciativa contribuiremos a axudar ás vítimas do terremoto e a traballar a Educación en Valores cos/as rapaces/zas.

A ONG á que se entregarán os cartos que se recollan será Médicos sen Fronteiras . Evidentemente hai moitas organizacións, pero o prestixio internacional desta traballado en cada unha das súas accións nos últimos trinta anos en todo o mundo deixan fóra de dúbidas o axeitado da elección .

Na pantalla do vestíbulo proxectarase  o Informe Semanal de Televisión española para afondar no coñecemento do acontecido e toma de conciencia polo alumnado.

Total recaudado 1000 euros