Inicio arrow Organización arrow Taboleiro de información arrow Bolsas bacharelato Internacional
Bolsas bacharelato Internacional PDF Imprimir Correo-e
sbado, 12 noviembre 2011

Colegios del Mundo Unido convoca 10 bolsas para estudar o Bacharelato fóra de España

A Fundación Colegios del Mundo Unido mantén aberta ata o 2 de febreiro de 2012 a súa convocatoria de bolsas dirixida a alumnos e alumnas de 4º da ESO ou 1º de Bacharelato.

Estas axudas, valoradas cada unha en 45.000 euros, permitiralles estudar os dous próximos cursos (2012-2014) en Canadá, Estados Unidos, Costa Rica, China, India, Singapura, Swazilandia, Italia, Reino Unido, Noruega, Holanda e Bosnia e Herzegovina.

Alí estudarán o Bacharelato Internacional e convivirán con outros rapaces e rapazas igualmente becados de máis de 80 países.

Requisitos da convocatoria

• Estar a cursar 4º da ESO ou 1º de Bacharelato
  • Nacer nos anos 1995 ou 1996
  • Ter bo expediente académico
  • Contar con coñecementos básicos de inglés
  • Cumprimentar o impreso de solicitude de acordo ás instrucións e achegar a documentación solicitada.

Para máis información sobre a convocatoria e os trámites requeridos premer no seguinte enlace: