O IES Leiras Pulpeiro, gañador do concurso de Stop Motion no 25 aniversario da CRTVG
Realizou a mellor das animacións presentadas ao certame en toda Galicia
en Martes, 08 Xuo 2010
por Íñigo Barreiro Lista del autor Imprimir Contenido Crear archivo pdf de Contenido
en NOVAS > Centro - Novas
 10.0 - 2 Votos -

Os 25 alumnos de TIC de Primeiro de Bacharelato do IES Leiras Pulpeiro proclamáronse vencedores galegos do concurso de animación «stop-motion», organizado pola Secretaría Xeral de Medios da Xunta para conmemorar os vixésimo quinto aniversario da Compañía de Radio Televisión de Galicia (CRTVG). O grupo realizou a mellor das animacións presentadas ao certame, no que participaron un total de 225 rapaces, de entre 14 e 18 anos, que estudan en centros de secundaria das sete principais cidades galegas.

O premio entregarase o vindeiro mércores, 9 de xuño, no Centro Multimedia de Galicia, en Santiago de Compostela.

Parabéns, rapaces/as. Un gran traballo.

Nova en El Progreso

Nova en La Voz de Galicia

Actualización da nova: excepcional cobertura informativa do acto de entrega