As nosas alumnas, grandes campionas en diferentes deportes
en Xoves, 25 Abril 2013
por Íñigo Barreiro Lista del autor
en NOVAS > Centro - Novas

A alumna Celia Somoza Copa acaba de coronarse de novo campiona de España xunto coas súas compañeiras da Selección Galega de Marcha en Ruta.
Un ano máis temos que felicitar a esta fantástica atleta, que non para de darnos alegrías.
¡¡¡Parabéns, Celia!!!

A alumna Aitana Fernández Lara, de 2ºC, quedou campiona galega de voleibol o pasado fin de semana.
¡¡¡Felicidades, Aitana!!!

A alumna Sara Martínez Reborido quedou subcampiona en categoría infantil no Campionato Provincial de Orientación escolar, celebrado en Guitiriz.
Ademáis outros 17 alumnos/as do noso instituto clasificáronse para o Campionato Autonómico, que se celebrará no Barco de Valdeorras.
¡¡¡Noraboa, Sara!!!

Noraboa a todos e todas polos excelentes resultados. Sodes un exemplo para todos nós.

Celia Somoza Copa (foto do campionato do ano pasado)

Aitana Fernández Lara

Sara Martínez Reborido