Charla sobre riscos asociados a Internet e ás novas tecnoloxías
en Luns, 03 Xuo 2013
por Íñigo Barreiro Lista del autor
en NOVAS > Centro - Novas

Dentro das actividades ofrecidas no marco do “III Plan Director para a Convivencia e a Mellora da Seguridade Escolar”, o alumnado da ESO asistiu a unha charla informativa/formativa impartida por un experto das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado sobre diferentes riscos asociados a Internet e ás novas tecnoloxías.

Os obxectivos deste plan son favorecer a mellora da convivencia e o achegamento destes profesionais aos cidadáns ao mesmo tempo que facilita actuacións moi en consonancia coa Acción Titorial desenvolvida nos centros.

Na charla tratáronse temas coma o uso responsable das redes sociais (Facebook, Twitter, Tuenti, etc.) e dos sistemas de mensaxería instantánea nos móbiles (Whatsapp). Asemade, os alumnos puideron escoitar consellos de seguridade para que ninguén puidera acceder remotamente ao seu ordenador e, por exemplo, activar a súa cámara para gravalos sen que se decataran. A utilización abusiva e irresponsable dos videoxogos en rede tamén foron abordados.

Deste xeito, o alumnado puido achegarse ás responsabilidades legais nas que pode incurrir, así como aos perigos que poden ameazalo no caso de facer un uso irresponsable destas ferramentas.