| Consellería de Educación | Correo Web | Concello de Rábade |

Benvido ó noso centro

O I. E. S. Río Miño atópase ubicado en Rábade, capital do concello do mesmo nome.
Comenzou a funcionar no curso 1996-97 impartindo Educación Secundaria Obrigatoria, posteriormente, no curso 2000-01, incluiuse entre a súa oferta educativa un Programa de Garantía Social e no curso 2006-07 as ensinanzas de BAC.

O I. E. S. Río Miño é o centro de referencia para a E. S. O. para os alumnos dos concellos de Begonte, Outeiro de Rei e Rábade, recibindo tamén alumnos doutros concellos como Guitiriz e Cospeito.

Esta páxina web quere ser unha ventana aberta ó exterior para dar a coñecer o noso centro e o mesmo tempo servir de canle de comunicación para toda a comunidade educativa.

Grazas pola vosa visita

Situación

O centro está situado na rúa Rosalia de Castro s/n próxima ó centro da vila. No plano interactivo da dereita poderás localizalo fácilmente.

Tamén poderá contactar co centro mediante os números de teléfono e fax ou na dirección de correo electrónico indicados a continuación:

ies.riomino@edu.xunta.es
Rosalia de Castro S/N
Rábade
27370 Lugo

Ligazóns de interese

Calendario exames
abalarMóbil
Concurso GPS
Calendario exames
abalarMóbil
"A vueltas con el GPS" 4ºESO e 1º BAC.
Campeonato Orientación
Proxecto Deportivo de Centro
Proxecto Europeo
Lugo 2014