Departamento de Informática

Benvido á páxina web do Departamento de Informática do IES San Mamede!

Impartimos as seguintes materias/niveis:

• Ciclo medio de "Sistemas Microinformáticos e Redes"
  • Tecnoloxías da Información e da Comunicación (1º Bacharelato)
  • Introdución ás Tecnoloxías Informáticas (4º ESO e PCPI)

Se eres un dos nosos alumnos, podes entrar na "Aula Virtual". Alí atoparás apuntes, exercicios, manuais e outros recursos colgados polo teu profesor. Terás sempre a túa disposición o material necesario para levar ao día a túa materia.

Se estás interesado no ciclo de Informática, pódeche resultar de utilidade a seguinte información: ciclo SMIR

Ligazóns que poden ser do teu interese

A nosa Aula Virtual O Portal Educativo da Xunta de Galicia O Diario Tecnolóxico de Galicia