Dpto. Latín e Grego

Blogue e Wiki de Clásicas

O Departamento de "Latín e Grego" preséntavos "Nihil satis" e "WikiMacedaClásica".

"Nihil satis" é un blogue que nace coa intención de ser un medio de comunicación máis para os alumnos de clásicas (e non só de clásicas) do IES San Mamede - Maceda.

"WikiMacedaClásica" é unha wiki que nace coa intención de proporcionar, aos alumnos das asignaturas de clásicas,  materiais varios que nos sirvan para complementar o traballo da aula.

Podes acceder a eles a través da sección "Departamentos" do menú "O Instituto" ou premendo nas seguintes ligazóns.

nihilsatis.blogspot.com
wikimacedaclasica.wikispaces.com