Dpto. Lingua e Lit. Galega

Letras Galegas 2007

O ENL presenta un breve percorrido pola vida/obra da dinamiteira da fala, María Mariño.

>>Preme neste texto para descargar o documento (a descarga pode tardar algún tempo - o documento e bastante grande-).<<

Día da Muller Traballadora

O ENL conmemorou o Día Internacional da Muller Traballadora.

>>Preme neste texto para descargar o documento>>

25 de novembro: Día internacional contra a violencia de xénero

25 de novembro de 2008

Para visibilizar o grave problema que supón a violencia machista, o departamento de lingua galega e literatura expuxo algúns dos traballos realizados polo alumnado do centro.

Velaquí o programa do día:

* A adaptación do texto "Un amor que no mate", incluído en La trilogía de la huida de Dulce Chacón, realizouna Carme Gómez García, compañeira do IES Lagoa de Antela de Xinzo.

* Performance do alumnado de 1º e 2º da ESO.

* Instalación "As vítimas e os zapatos" do alumnado de 4º da ESO.

* Lectura dramatizada do alumnado de 2º Bacharelato de "Un amor que non mate" de Dulce Chacón.

O Samaín: relatos de medo

O 31 de outubro conmemoramos o Samaín coa exposición dos relatos de medo elaborados polo alumnado de 1º e 2º da ESO.

A selección de relatos son o produto do traballo realizado nas clases de Lingua galega e literatura para comezar a desenvolver a unidade didáctica do conto e a utilización das TIC.

Día da muller

As alumnas e alumnos de 1ºB, 2ºC e  4ºC, para conmemorar o Día da Muller, presentaron a acción

SOMOS PERSOAS