25 de novembro: Día internacional contra a violencia de xénero

25 de novembro de 2008

Para visibilizar o grave problema que supón a violencia machista, o departamento de lingua galega e literatura expuxo algúns dos traballos realizados polo alumnado do centro.

Velaquí o programa do día:

* A adaptación do texto "Un amor que no mate", incluído en La trilogía de la huida de Dulce Chacón, realizouna Carme Gómez García, compañeira do IES Lagoa de Antela de Xinzo.

* Performance do alumnado de 1º e 2º da ESO.

* Instalación "As vítimas e os zapatos" do alumnado de 4º da ESO.

* Lectura dramatizada do alumnado de 2º Bacharelato de "Un amor que non mate" de Dulce Chacón.