Nihil satis" e "WikiMacedaClásica".
  • "Nihil satis" é un blogue que nace coa intención de ser un medio de comunicación máis para os alumnos de clásicas (e non só de clásicas) do IES San Mamede - Maceda.
  • "WikiMacedaClásica" é unha wiki que nace coa intención de proporcionar, aos alumnos das asignaturas de clásicas, materiais varios que nos sirvan para complementar o traballo da aula.

Podes acceder a eles a través da sección "Departamentos" do menú "O Instituto" ou premendo nas seguintes ligazóns:

nihilsatis.blogspot.com
wikimacedaclasica.wikispaces.com

O cartafol do vento
"O cartafol do vento" é o blogue de actividades extraescolares e complementarias programadas polo Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística e polo departamento de Lingua galega e literatura.
Podes consultalo na seguinte dirección:

Tamén podes acceder premendo na opción "Departamentos" do menú "O Instituto".

"Cores ó Compás"
"Cores ó Compás" é o blogue do Departamento de Debuxo.
Podes consultalo na seguinte dirección: