Libros de Texto Curso 2016-2017

Libros ESO 2016-2017

Para este curso existen dúas modalidades de axudas para libros, en función do curso en que vos matriculedes:

• O alumnado de 2º ESO e 4º ESO poderá solicitar as axudas para a adquisición de libros de texto. No momento de facer a matrícula en Secretaría informase do procedemento a seguir para solicitar estas axudas.
  • O alumnado de 1º ESO e 3º ESO poderá solicitar o Fondo Solidario de libros de texto.

Para acceder ao listado de libros de texto pulsa nestas ligazóns.

<<Descargar Listado>>

Libros Bacharelato 2016-2017

O alumnado deberá mercar os libros de texto correspondentes.

O alumnado poderá solicitar as bolsas que, entre outros fins, concede o Ministerio de Educación.

Para acceder ao listado de libros de texto pulsa nestas ligazóns.

<<Descargar Listado>>