| |
- Observación e descripción do espacio habitual onde se desenvolve a súa
vida.
- Consulta de fontes de información.
- Clasificación e selección de diferentes imaxes, sinxelas e claras para
dar a coñecer o seu entorno.
- Realización de cuestionarios para entrevistas na búsqueda de
información precisa.
- Elaboración de informes.
- Realización de debates.
- Confección de organigramas de funcionamento dunha entidade pública:
centro escolar, concello... Establecendo comparacións obxectivas.
- Elaboración e utilización da carta como medio de comunicación e de
intercambio.
- Emprego da prensa escrita para a elaboración de traballos.
- Creación de murais, contos e cómics sobre aspectos da nosa vida.
- Recoñecer os prexuizos e as ideas preconcebidas que moitas veces se
transmiten por inercia no contexto social.
- Dramatización de situacións de "desprecio" adoptando distintos
tipos de vista, emitindo hipóteses que expliquen o comportamento dos
protagonistas.
- Comprensión dalgúns factores históricos que poideron ser a base do
menosprecio entre os paises e estudio dos medios para superalos.
- A comunicación a través de Internet.
- Establecemento e desenvolvemento axeitado nas relacións sociais.
- Organización de actividades lúdicas para o grupo de nenos e nenas que
nos visitan.
- Participación activa nas distintas actividades.
|