IES A Pinguela - Actividades extraescolares e complementarias - Noticias sobre actividades

22 de Febreiro do 2020 - 180 visualizacións
  Obradoiro de espellos con mosaicos

Ven de celebrarse un bonito obradoiro en horario extraescolar de elaboración de mosaicos de cristal en marcos de espello dirixidos pola artesana Mª Dolores López Vázquez. O alumnado interesado de ESO aprendeu a facer figuras coa interesante e ancestral técnica dos mosaicos durante a fin de semana como actividade complementaria do noso contrato programa. As nove participantes remataron as súas obras que, seguro, adornarán os seus entornos máis cercanos. Adquirion coñecementos á vez que se divirtiron facendo artesanía. Foi un bon traballo!

IES A Pinguela